Sandali cunte cù tacchi alti

Oghje, u più ghjornu populari per i caserini hè l'estiu. Infatti à questu tempu hè pussibule di pustà un vestitu apertu, ùn ne scantà micca cusì per friddà o ghjuvà sottu una chjesa o una neve, è ancu per vede circundà e so pezzi armonii perfetta, in usu di u calzamentu più veramente pittorescenu di u veru - beautiful босоножки nantu à u puntu.

Cume à sceglie a sira o cunzatu di sandali cù tacchi?

Indubbitu, à scelta di i scarpi pè un casu, avete, prima di tuttu, decide cum'è esattamente. In questu, segui i critichi:

  1. A comodità. A Casamento - un avere durable, durante ellu chì hai da caminari è balli. Per quessa, i scarpi deve esse primariu còmpiu. Se sapete chì avete rapidamente stancu in tacchi di taccu, o si avete prublemi cù un pianu o ligamenti, hè megliu scelta sandali di tuta è tufu. I diseggiani creanu mudelli assai belli di stu mantellu, perchè un petit taccu ùn sarà micca una disassoziazione. Assicuratevi di parechji parli cum'è parechje prima di a matrimoniu, per esse sicurizmu chì sarete còmpiu, è e sandali ùn fretti micca o spremcate a perra.
  2. Style. In questu casu, avete aduprà sandali cù u vestitu di a sposa. Cusì, se u ghjocu hè replete cù una varietà di decoru, ùn avete micca aduprà sandali di u casu nantu à u cunfortu cù strisce o cù petri. Fate qualcunu simplici solu pussibuli, altri, l'imaghjina sarà troppu soprascupata. Sì u vestitu, per contru, hè modestu, è hè pussibile abbastanti pussìbbili un pappu riccu apprezzatu, o di sceglie un mudellu di u culore originale. Per questu sensu, i petti d'argentu cù tacchi sali ùn sò micca megliu. Sò cunghjunati cù un vestitu d'ogni ombra, assai brillanti, è u culore di argilla di calzate sò in tendenza oghje. Inoltre, fate attellu à a stile di u vestitu di a vostra casata. Cusì, per un vestitutu di vestite cù u stilu Imperu, sandali cun u taccu biancu, anche si hè un spessu, fate. À un corpu, sceglie e sandali eleganti di castagni nantu à una foresta. Ma à un magnificu vestitivu pudete furnisce quasi qualchi sandali.