Gnojnichki in i nei novu

A pelle di u maritu hè sempre ghjustu, cù l'absenza di a cuttivella necessa di tissutu subcutaticu. Hè sospettante à attache di bacteria da l'esternu è in parechje hè carattarizatu da imperfezzione di a secreziunea di i glànduli sebacies. Tutte queste funziona pò pruvucà l'apparenza di pustuli nantu à a testa è u corpu di u natuvulu. In certi casi, ùn anu micca bisognu di trattamentu è andate dopu à uni pochi settimane, mentri in altri, ponu purtà à e malatie seriche.

Causes di pustule in i culminati

A i ragiuni principali di l'apparizione di purulenta infjammazione nantu à a pelle di i zitelli, nota:

Tipi di pustule in i culminati

Conventionally, rashes nantu à a pelle in i zitelli in a forma di pustuli pò esse divisa in tossica è patologica.

  1. Pustulemu di u primu tipu sò una cunsiquenza di una crisa hormona (chjamata ancu a fioritura di nascita ) o un travagliu aumentatu di i glubuli sebacies. U sintumu principali hè pustule nantu à a faccia di u zitellu, assimigannu cum'è piume adulescente cù pusu a dimensione di un petit rosale. Trattamentu particulari ùn ponu esse pustule è ùn anu micca bisognu di passà indipindente.
  2. À i pustuli patologichi portanu a furmazione di l'urigine bacteriana. In più di l'acne stessu, i cambiamenti sò à a pelle à ssu locu. Allora, pustule pudete cumparisce nantu à a face di i culleghi o in u corpu, scupperanu è crescenu in una erosione rapida l'erosione. Puderanu ancu l'apparenza di colti bianchi, a pelle à u quali esfoliate cum'è una ardenti. I pustuli patologichi sò una malatìa chì deve trattamentu medicu.

Trattamentu di pustuli

Quandu e prime pustule nantu à a pelle, hè necessariu di cunsultà un specialista, à escludiri a presenza di malati gravi.

Sì a sospetta di una rash fisiològgica di i marini novi hè cunfermata, ùn es necessariu di medicazione. U trattamentu di l'abscessi in i nei in stu casu cunsiste in cura di a furia permanente. Per fà questu, tutti i posti inflamati in a matina è à a sera sò lavati cù acqua fervente durata, è in nisun locu sò sbagliati. A pelle sera fatta cù una bagnera pani con movimenti calmanti. Pudete ancu bagnate u zitellu in decuratori dapoi dapoi, infuzione calmante, per esempiu, in una dicura di camomile.

Quandu a malatia di a pelle hè bella, u specialistu pruteghja ungualde antibacterial. Se a cundizione hè di gravità medievale o sternu, u zitellu hè stituutu.