Namibia - vaccinations

U cuntinente africanu attrae più è più turisti annu. U centu percentuu u pianu esoticu è luminoso, tutta l'annata, una varietà di flora è fauna, monumenti naturali unichi è cundizioni eccessiviali per esse attività attiva daranu un viaghju à Namibia . Stu paese s'hè addivintatu unu di i destinazioni turistiche più interessanti. In ogni casu, hè chì i viaghji sò postponate o ancu annullati per u scantu di scoglia nimu micca esotico ch'è a natura di Namibia, a malatia. A restu porta solu assai impresi inolavibbili, hè megliu di preoccupari di a so prevenzione in anticipu.

Caratteristiche di viaghju in Namibia

Quelli chì vulete andà da u exotismu africanu, prima di tuttu, bisogni di risolviri u tema di vaccinazione, chì u fattu d'infezzione cù malatii infizziosi severi resta questi. Ancu u fattu chì no vaccinationsu obligatorii sò dumandati à entre in Namibia, i turisti sò cunsigliati per esse vaccinati contra a frebba gialla. Hè ancu devi esse in mente chì in i rigioni di u sittintri sitture di u paese ci hè una probabilita assai alta di catturà una infizzione, è pocu tempu i casi di poliomielitis anu aumentatu in u sudu di a capitale. Inoltre, hè cunsigliu per piglià a vaccinazione di tetanu è piglià un cursu preventivu contra a malaria.

Rècordi per i turisti

Siccomu i viaghjatori facenu vaccineghji voltu à Namibia à a so vulintà, quantu per pruteggià, tutti di dicenu per ellu stessu. Assicuratevi per assicurà chì in a stanza ùn ci era micca insetti, in particulari i moschise, è nantu à i finestichi eranu moschiziani. Duranti l'excursioni, prutegge a ropa cù l'area aperta di u corpu, utilice rimpiaveri. Bring screen sunscreen with you. Pigliate solu acqua embutida. Se vai per safari in e regioni interni di Namibia, pruvate avè cun vosci seri contru i piccati di serpenti è scorpioni.