Perchè chì e donne chì so embarazione ùn pò mancà di padova è melone?

U veramente ghjustu viaghja cù qualchissia di prudutti freschi - i frambuesi, fragole, pereddi, uva, prugna è assai più utuli è gustoso. Ma ùn ci hè una parolla chì i meloni, cum'è e sandia è u melon, ùn si pò micca esse truvatu durante a gravidanza. Intìdevammi a sciurà per esse hè o veru o un altru mituatu relative à u porte di un ziteddu, di quale ci sò assai numerosi.

Pensendu lòggicamente perchè ùn pudete micca manghjate e pregnant women with watermelon and melon, pudete ghjunghjene à una cunvenzione raccargata - tuttu hè utile, ma moderatu. Questu hè particularmente cusì à l'ultimu trimesteru, quandu u corpu di una donna hè digià sopratuttu.

Quandu l'estiu credi solu è prima di a vendita hè sempre luntanu, hè diventatu perchè e chì e donne chì ponu incunità ùn ponu sandia è melone. Dopu tuttu, in i frutti impurtati inchiunu di nitrates, chì aiutanu à e so mischie è emmagatzematu. E questi elementi chimichi sò assai dannuci per a mamma è u zitellu in u so zinu. Dunque, ùn piglià micca risichi per esse questi prudigii.

Caveati privati

Ogni omu sapà di a capacità di una freccia di sandia per "lavà a rinu", ma questu hè appiicatu à i pani salutati. Sì una donna pregnant si purga di inziccà, hè solu contraindicata l'usu di questu fruttu, perchè l'inzucchendu pò esse crescenu.

In quantu à u melone fragranti, ùn hè micca cunsigliatu per e femini in embarazici, chì anu una storia di malatia gastrointestinali. Dopu parechji lobuli, ci pò esse aghjunte di gastritis, dolore à u fianu, distruttimentu è flatulenza.

Melone - un pruduttu assai pesu, chì pò esse cunsumatu solu in quantità limitati. In più, hè più ca l'altri meloni puderanu di accumulà sustanzi sustanziali da a terra è di l'atmosfera, è per quessa hè necessariu esse sicura ch'eddu hà crisciutu in una regione ecunòggica.

Cusì avemu amparatu per chì ùn pò micca manghjate di i watermeloni è u melone durante a gravidanza. Una donna chì porta u zitellu, prima hà da esse cura di a so salute, è solu pensanu à e so interessi.