Per lavà un baño acrilico?

Oghje chì i bagnu di acrilite sò assai populari. Anu avutu assai avantargii nantu à e fustu di ghjuvelli di ferru è d'altru, chì eranu produci ancu in l'URSS. Quandu hè ura di cambià u bagnu, cambia più spessu à un novu acrilite.

Cura di un bagnu acrilicu

Ùn avianu a sapiutu quantu esse cura per l'acrilite. A superficia di u bagnu di acrilicu pruvvidiva à a cura, cusì avete bisognu di sapè cumportà. A cura di u bagnu prolongà a so vita per un pezzu. L'acrilica hè un assai resistenziale per aduprà materiale, a superficia di quale hà un effettu ripulsivu. Ùn ùn desenvolvi microorganisimi. Questu bagnu ùn ha micca teme à i golfi, ma hà u so inverimentu - scontassi rapidamente è faciule.

Avete bisognu di sapè per lavà un bagnu di acrilite. Cù u Lavu di u bagnu, site di bisognu è cun cura. Ùn aduprate powders, abrasivi o pastes chì contientanu l'acidu, u cloru, l'ammonia, l'alkali chì evitenà scarrafiori è discolorante. Prima di applicà à a superficia acrilica, leghjite a cumpusizioni di l'agentu di pulizie. Ùn aduprate micca scure è rigioni di metal. Quandu si usanu, l'aparicio di u bagnu cambiarà, u reificu sarà pienu. Ùn avete bagnatu l'animali in u bagnu, ponu scarrà, ùn ponu micca metà borsale è baghdi, stenderanu micca traccia.

Chì puderia lavare un bagnu acrilicu?

Pudete puru sceglie i prudutti di più, cumu Acrylan, Sarma, Star-Acrylat, Cillit, Acryl-Net, Cif. Sti criati di gelli sò speciali cuncepimentu per a limpieza surfacing di acrilite. I fonti sò appiicati à u napkin, è finu à a superficie di u bagnu. Dopu à 15 minuti, tuttu hè lavatu bè da a superficia cun acqua cale è frettu secca cun un tela.

Un locu separatu trà i prudutti di purificazione hè fatta da travagliu di Ravak, i so ricetti anu adattati à e cundizioni particulari di u bagnu. I detti detergenti più cumuni per u bagnu, per regula, ùn ci micca bè. Per quessa, Ravak hà sviluppatu u so cunfurmintu detergente per i tullini d'acrilite, i cabinetti di spazzole di caccia è pallets. Ravak Cleaner si rinfusti grasa, calce è scum. Utilizendu u pulitariu in u bagnu, pudete creà brillarà.

Per lavu una nova banca?

Avete bisognu di una risposta senza ambiguu - un detergente neutrale di liquid, speciali cuncepimentu per a cura di e superficie acrilica. Sò venduti in i vendita di valdi di fontaneria.

A superficia di u bagnu duverebbe sbulicia dopu ogni visita, almenu una volta di ghjornu. Dopu à paunà, rinsegna cù acqua calda, p'arrivassi seccu. Per fà cura di un bagnu, cumprà un drago brando.

Correzione di difetti

Sì avete qualchì diminutiu danni à u bagnu, a ricuperazione pò esse fatti da tù stessu. Per fà questu, avete bisognu di cumprà un pezzu speziale per riparà e bagni.

Se limescale o ferru hè statu apparsu nantu à a superficia, pudete derrota di ellu cun un modu spargente. Napkin Hè indificatu cù u zuccaru di limonu, i terreni sfarfigghiati s'imbruppammu, tuttu s'hè lavatu cù bè d'acqua è asciugau. Ddu tacchine chì ùn pò micca esse eliminati, fate perdiri di liquidu acrilicu.

Spessu ci hè una quistione: hè pussibule di lavà a bagnu cù a blancura? Forte nuddu! Tali superficie ùn pò micca esse pulita cù chlorine, ammonia, acetone, gasoline, formaldeidi è i so cuntenuti. Ùn neve micca u bagnu cù powders è abrasivi, chì i crachate chjappi sò furmate nantu à a superficia.

Sì u seguitu questi règuli, u to bagnu serà serve per un pezzu u tempu è site per voi.