Quandu u so uva - in a primavera o in u vaghjimu?

Comu sapete, quasi tutti e piante perenne pò esse trasplante in primavera è in u vaghjimu. E e raghji ùn anu micca esse fatta. Ma assai, in particulare principianti, i viticulturi sò quistioni quandu hè megliu di trasplantà uva - in a primavera o in u vaghjimu, prublemi in difficultà difficultà. Per capiscerà quale l'ora di l'annu, hè megliu per trasplante di uva aghjusta u nostru articulu.

Pudete trasplantà a raghju?

Perchè u prucessu di cambià u locu di residenza ùn hè micca fatale per a vigna, deve esse ricordatu chì u cultivatu di a raghju hà e so propri caratteristiche. Cusì, a diversità di assai culturi, si pò trasplastu solu in casu d'emergenza. In questu casu, u trasplante hè pussibile solu per i ghjovani uva, chì anu più maiori di 7-8 anni. Anchi à questa età giovane, a racina devendrà parechji anni di ricuperà. Per un arbulu più matura, u pace di recuperazione pò durà assai o finale cù a morte di a pianta. Hè per quessa chì avete avete cù cura planificà a locu di a uva nantu à u situ è ​​aderiscenu à tutte e regule di a so pianta.

À quale tempu di l'annu hè megliu di trasplantà uva?

Se ùn pudete fà senza un trasplante, deve esse elettu u mumentu propiu per ellu. Pudete trasplantarle u ghjovanu uva à a fini di u vaghjimu, quandu tutte e foglie feranu da ellu, o in prima primavera, prima di u muvimentu sap attiv. In ogni casu, u trasplante devini esse quannu l'arbulu hè in reste. In una situazione desesperada, l'emigrazzioni di u veranu di l'arbureti di uva hè pussibile, ma sottu a cundizzioni di trasfurmà a raghja cun un capriccio di terra, questu, cun un sistema di razziu chjusu.

Se parlemu di chì trasplante - u vaghjimu o primavera si passanu cù i minimi pardini per a pianta, tuttu ciò dipende nantu à i funzioni climatichi di ogni località concreta. Cusì, in regioni calda hè megliu praticà u trasplante di u vaghjimu per quessa chì i raghji enfatizzati puderanu acquistà moltu di umidità è micca diventate vittima di sole di primavera è di a deshidratazione. In i regioni più sittintriunali, i megliu risultati sò uttenuti da un traspurtamentu di primavera, in u quale u vindisianu u tempu di crecerà più forte è arradicheghjanu in un novu postu prima di l'iniziu di fretu. Ma chì era sceltu per sta funziona, duvete esse preparatu chì, in u primu, u raghju hà bisognu d' intrecciu è reginu l'alimentu, è a rinnovazione di u fruttu ùn deve esse stimatu prima ch'è in 2-3 anni.