Quandu si transplantà l'ostinuzzu?

Hosta hè una piante perifanti decorativa chì appartene à l' amante di l' ombra . I fiori di l'òspiti sò chjucchi, in forma di campane, chì culloca nantu à e foglie nantu à un tufu longu. Ma ancu l'hoste hà solu chic, luminoso è diversu in forma grandi fogliu - hè per elli più freti è cultivà una fioritura. Parechji paisaghjoli è paisaghjoli utilizighjanu queste arbustos in i composizioni giardini è i paisaghji di giardinu.

Quandu hè megliu trasplantà l'ostinuzzu?

A data, pudete cuntà più di 4 mila variità di variità di sta pianta. È cun ogni annu sò aghjunti più è più.

Hosta si fa riferimentu à i pezzi unpretentiosi, si sviluppa nantu à tutti i tipi di terri. Ancu un novice è giardinariu assai senza principiante pò creazione successore di stuvigliu.

Per i persone chì sò assai busyu cù u travagliu, l'uspitalu permette à minimisà u travagliu in u giardinu. Questu hè chì l'arbureta anu anch'elli cù cura propriu à a crescita rapidamente, e formanu vasti munzelli, à traversu quale l'arbe facianu ùn passanu. Ci ponu esse esclarati, quandu pudete trasplantà l'ostili - in u vaghjimu o in a primavera?

In fattu, l'albergu pò esse pianificatu in u vaghjimu è a primavera. U schedariu di trasplante à l'anziani in u vaghjimu cadunu à u principiu. L 'atterra si deve firmatu à a mità di settembre. Per un ingaghjamenti forti è esercitu indispensabile necessite un minimu di 4 settimani.

U traspurcu ospitanu in a primavera (in maghju) hè cunsideratu u megliu tempu. In questu piriu, solu u crescita di l'eorizzioni hà principiatu, è e folla ùn sò micca formate.

Impurtante! In a primavera hè impussibile di trasplantà variità cum'è tokuda, zybold è i so hibridi. I so novi razzi ùn cumincianu micca a crisciri finu à chì e vacche sò dissolute, per questa causa u trasplante in stu piriodu sò fatali per elli. Per queste spezia, u periodu ideali per u trasplante hè l'iniziu di settembre.