Quandu si pulisce u ratu

A vendita correcta hè quella impurtante cum'è tutte e altri fasi di cultivazioni. In particulare, se pensa chì u raffu di a ravita si deve esse longu, per esempiu, cum'è un ravane biancu.

In questu articulu sarete acquisto cù e funziunalità principali di a racolta è di i razzi radichi di variità sfarenti.

À i letti sò principalamenti cultivati ​​2 tipi di ravanelli: negru è verde. Inoltre, e so variità sò diffirenti in u periodu di maturazione (estiu, u vaghjimu, invernu). Di tutti questi fattura è a timing di raccogliere di rachetà da i letti.

Quandu si puderà pulisce u ravane nìmuru?

Prima di cultivà ravigatu neru, pudete esse cumprà cumu quellu di varietà è quantu pensa à usà. Questu hè assai impurtante per a determinazione di u tempu quandu avarà da necessariu di cavurà un ravane biancu .

Studi d'istati. Dopu à a fine di maghju, hè pussìbule di principià a cugliera di i più gran raghji di u lettu. A maiò spessu, i ravani sò colti chì anu aghjustatu di 4 cm di diàmitru. Dopu cavu fora di questu, avete bisognu di scuzzulate a terra, sguassate i chjucchi è tagliate a cima. Questi arreti sò stati guardati in a frigorifera per 7 o 20 ghjorni, mantenenu una constant temperature di + 1-2 o C e alta humidità (circa 96%).

Variità di u vaghjime. U ravane sò nantu à u ghjornu, è hè coltu in Agostu è prima di u principiu di Settembre. Serà guardatu assai tempu si hè messu in caseddi cù sabbia è mette in u sotano.

Variità invernale. A questu ratu puderia attirà in tuttu l'inguernu, devenu esse riunitu in tempu. A maiò spessu, questu hè fatta à fini d'uttrovi à prima Novembre. Ma, si ùn avete micca esce per a so maturità, da questu quì in affauratura negativamente a so vivacità. Inoltre, sapete chì u ragnatese pò tolerà ancu i chjughi chjughi malamenti, perchè ùn ùn metterà finu à u fini di nuvembre, ancu se vi vanu in una regione cù un clima moderu.

Per esse u fruttu per priservà tutte e so zizici, dopu à scavà, una raghja longa è e cime ùn sò chjudi. Per guardà in l'invernu, i specimens più frescos è savurosu duie esse elettu.

U almacenamentu longu di ravaneze nero pò esse fattu di parechji manere:

  1. In a frigoristica. U fruttu deve esse stallatu immediatamente dopu a racolta. In l'assaje induve sò posti, ùn devenu micca menu di 0 ° С.
  2. In cantina. Pudete di plegà in caseddi cù a rossi umiti è mantene a temperatura di l'ambienti + 2-3 ° C è a humidità 80-85%. Inoltre, pò esse guardatu in bocca cù una altezza di 1 m. In u segondu casu, l'umidità in a cantina deve esse ligeramente maiori (90%).
  3. In un saccu di film. Per queste scopu, un saccu cù una densità di 100-150 μm hè adattatu, chì deve esse guardatu à +1 - 3 ° C.
  4. Fossa di a terra cun isolatore. In quessi cunnizzioni, pò esse emmagatzematu in caseddi induve si chjappà cù a terra o a sorra.

In tuttu u periodu di almacenamiento, pudete cuntrollà u ravanu. Questa hè necessariu per a eliminazione puntualità di frutti disposti, per evità a perdita di u cultu sanu.

Quandu si pulisce u ratu verdu?

Questa varietà di ravane difiere di u culore cù un gustu più piacevule, perchè ùn mancà amarezza, dulcezza di e velli d'arricche è e so gustu. Grazie à questu, hè assuciatu cumminatu cù altre ligumi in salati. Pò esse riuniti è manghjatu in tuttu u periodu di criscenza

Per fà una riserva per i ravaneani di u Margelan (verde), ci vole à culleghja in a fini di u oghje. Per fà quì, prima deverà e cime, è dopu chì seccia ponu puderà cava. Prima di ricerche u ravane, hè necessariu di scanà è sguassate i frutti dati, postu chì ùn anu micca survivanu l'invierti. Puderete guariscenza, è ancu nuvole, in a cantina o cantina à + 2 ° С. A cumpletta di tutti i raccordji per a racolta è di i ravanezi, uttene aiutà à mantene a so propietariu utili per un periculu più longu.