Phloxes - riputtura per cuttings

I Phloxes sò boni fiori perenniale cù una varietà variità , arbuli chì sò capaci di trasfurmà ogni situ. Ci hè dui modi principali di ripruduzzione: usendu e semi e vegetative. U primu mètudu hè a più spessu usata da i criaturisti chì volenu crià una nova variità attraversu e quelli esistenti. I prudutti di u vegetale si usanu quandu vulenu, à u cuntrariu, priservani i caratteristiche di a varietà. Inoltre, stu mètudu hè abbastante semprici, è ancu un floriculturist budding pò mancu cusì.

L'usu più frequenti per phlox hè a propagazione per esurtazione. Cumu fendu phloxes?


Cumu spenderle phlox cù stagni virdi?

U megliu tempu per questa hè a fini di a primavera - u principiu di l'estiu, finu à chì e corsi ùn sò micca stiffened. Per aiuta chì e foglie micca spadiddu, u prugettu tutale di a splutazioni di e cuttingse si deve esse realizatu à u mumentu, chì ùn permettenu ancu e chjassi minimi.

U primu chì hà bisognu à fà hè di preparà e cuttings direttamente. Per fà questu, u ritrattu cù e fugliale hà sviluppatu, deve esse divisu in parechje di manera chì in ogni segmentu sò duie dui nodi. E sezione hè stata chjamata custera: u fondu direttamente sottu u node più bassu, è a cima à una distanza di circa 5 mm da u node superior. U bassu bassupheghjani si deve esse tagliate, i più altimi si deve esaminatu.

Prima di pruduce e cuttings dispunibule per i radicali, hè necessariu di preparà u travagliu. Per fà questu, aghjustemu in i parigghi tutti a terra da l'ortu di l'utensili, l'humus è a sabbia, è state nantu à a terra cun una capa di micca menu di 10 cm. Aprippimientemente a 2 cm in cima vogliu un capu di rame di umida. In seguitu, simu pianificate e traversi di u tagliu. Purtate in u sughjettu di u sabbricu, assicuratevi chì a punta più bassu ùn tocca u pianu. A distanza annantu à i scontri duverebbe aghjustà 5-6 cm. Avissi da esse disposti in a forma di cameri transversi, à una distanza di 8-10 cm l'una di l'altru.

Dopu a piantazioni, i tagliati sò duvutu spessu ligate o coperto cun una filmata nantu à u quadru. Per aghjunghje un lettu hè necessariu duie volte di u mare acqua calda. In parechimi settimani, quandu u tippu sò stati raghjenotti permettenu, i ghjovani giovani culori verdi nantu à a cima, l'ombra o di a film deve esse eliminata.

In lugliu-agostu, i raccoti è raccoti crescati averanu esse di cultivà in un altru situ. Preparate in u stessu modu, è raccumannanu i ghjovani à e piantà chì a distanza trà elli hè di almenu 20 cm. À questu puntu devenu esse abbandunatu à l'invierno, è cù l'iniziu di primavera à trasplante à un postu permanente.

Scurpaccii di phlox in l'estiu da stagni bluccati

Stu metudu hè imprudatu in lugliu-agostu. Per riproducerà da u mità di un tronu sviluppatu bien un scuttu cù un capigliu axilugicu è una foglia hè cutucatu, a so longu hè di 8-10 mm. Un effettu similare pò esse uttenuta dividendu a testa stemata, 2 cm long in dui parti.

I scutes preparati sò stati in caseddi. U tarritoriu in elli deve esse uguali cum'è per i scorci di stemma cù una struttura obligata di sabbia nantu à a cima. Sò dettu sia piantatu cusì chì u rienlecciu passa più u più da circa 1 cm, è u scutello si trova verticalmente. Se a foglia nantu à u manicu hè troppu grande, deve esse tagliatu à un terzu.

Dopu à u piantaggiu, i scorci di staziu deve esse spulatu da acqua calda da u pulverizadoru è cuparti da u vetru. I Boxes si deve esse situatu in un quartu caldu à una temperatura di 25-28 ° C è ùn permettenu micca u sughjettu di lignu per esce. Dopu à 2-3 simane, e prime razzi sò furmati, è, in u lugliu, una pianta nova cun un trondu si sviluppa. In a primavera, si ponu esse pianatu nantu à a terra.

Phloxes perenne, riprutazione cù i sconti di e razzi

Stu metudu hè più intensiu di travagliu cum'è l'annu prelituu, dunque ùn hè micca assai populari è hè utilatu quandu hè necessariu di disperse da e parolle, per esempiu, razzi razzle nematodi. Cum'è u scogliu sò stati urighjini antichissimi, chì sò spartuti in pezzi.