Plantamentu di manufatti

Un ghjardinu senza manzano, chì u sposu senza una sposa - cusì i nostri ancestori avianu a diri è eranu boni. À u zuccheru, u zuccheru di u meli di u meli hà avè travagliatu da a zitiddina. Quelli chì anu dettu l'ogetta in u libru di i libri di a Bibbia, è in i racontu. Da elli, u pudete più aromaticu hè prudutti, è quantu varietà di mazza - è micca cuntalje. Parlamanu oghje nantu à e regule per a sante di l'arbureti di nanu, o cunfurmele in cunsuline , sapendu quandu sò deve esse prupositu, à quale a distanza è in questu terrenu si deve esse postu.

Perchè hè a pianta d'arbureti più preferita à a primavera chì in u vaghjimu?

Allora, prima, facenu calculà u tempu di cultivà un arbre. I jardinieri cunzidienni chì l'impurtante un novu arburu hè megliu in a primavera, è micca in u castagnu. Perchè A risposta à a banalità hè simplice: perchè un fossu per un ghjovanu arburettu deve esse curaciatu quarchi misi prima ch'ellu hè stata postu, perchè chì a terra si stallà bien è pigliarà a pusizioni propria. À l'estiu, per u travagliu attivu di l'erba, questu effettu ùn funziunava, ma in l'invernu hè assai più faciule d'alcuni effettu. E inoltre in primavera tutti i pianti vivintivi in ​​tutti i pianti, è l'uttimi ùn sò micca escepzione. Allora, a ripusazione sarà facilmente arradichera è a gestione di forza per l'invernu per l'inguernu. Quantu di a magnitudine è e regule di arrangià u fossu di l'atterra, parlemu un pocu più bassu, è cunsiderate cumu serà quandu a distanza trà i manni sò quandu u circondu.

Chì deve esse a distanza trà i manzili di u pianta?

Prima di tutti, deve esse nutati chì l'arbre à manufò hè un arbre grande grande, ancu per varietà relativamente short stature. Inoltre, per acquistà una bona vittura stu fruttu agriculu necessa un bellu sole, un terra arghjentu rico è una zona suficienti di nutritura. Se seguite u schema di piantazione d'arbureti appiicatu da specializatori, puderete posà e mudeli à una distanza di 3 m, è i fille di cornuti à una distanza di 4 m di l'altri. Eppuru, cù i mumenti teorichi base, averemu bisognu, hè ora di preparà un fossu per a cultivazioni curretta di manzano in a primavera.

Cumu preparà un site di piantazione per u columbu è l'altri pumati?

Di sicuru, i paisani in parechji pezzi di lorele sò diffirenti assai di l'altri. In una sola zona hè stata rena, è in l'altru. In ssu spaziu, l'acqua di terra hè sottocupe, è in ssu locu s'appronta à a superficia stessa. Tuttu chistu ha de sia cunzidiratu à scelta un locu di sbarcatu è arregistramentu un pitottu. Prima cunsiderate i regule generale, è aghjunghje cù nuvole.

Allora, a dimensione aproximata di u pitru per una mudellu standard hè di 1-1.2 m di diametru è di 40-60 cm in pale. Nantu à i lochi di terracotta, i fossi addiventanu è più profonda, è nantu à u spaziu aranciu - un pocu più profonda.

Prima, u marcatu hè fattu nantu à u situ hà alcuni seleccionatu. Mida di u diametru è peg marca l'allegatu centru di u futuru fossu. Sente distituisce dinò u turf è ponu appena. Dopu, aduprate una pala, una tata fertili hè sbulicata è trasfurmata in un coltu solu. Comu regula, hè 15-20 cm è cun un grano di 20-25 cm. Se si trova sona sottu u duminiu fertili, hè sbulicatu, utilizandu l'acima da un altru centimetru per 30, perchè a so prufundità totali hè di 50-60 cm. stanu nantu à terre, invece a testa di fasciata per esse entrutu hè di circa 15-20 cm. È a tutta a prufundità di u fuscaru ùn hè più di 40-45 cm. D'altra manera, l'acqua di l'acqua di l'acqui di staghjoni stagnate quì, chì avè averebbe influenza perchè u collu basale di u manzano, è nantu à a pianta sana in tuttu.

U prossimu siguiu cumandu u zucchinu cù una misura nutriente chì compone di 1 bucket of manure rottatu di cavalli, 1 bucket di compostu di lamina, 0,5 cu paroli di lignu di lignu è quellu terrenu fèrtilu chjamatu da u fossu. Tutte e cumpunenti sò cumminati è mischiunii mistu. À u fondu cun u cattivu incorreu hè u ghjornu di u turf, è a mezcoluzza hè spedizione annantu à questu, è a fossa hè cunsigliata. Allora pudemu abbandunà finu à a primavera, quandu avemu a pianta u nostru arbureti.

Prima di ponae l'arbureti in a primavera, u fossu hè torna scuperta è fucalizata cum'è un munimentu, senza scurdà di sguassà a cima di u massimu. Se u sistema routru di l'arbre sò longu, hè un trimmedu. In seguitu, a manzana hè colata in u locu, e radici sò currettamente curati è cuparti da a terra, chì hè eliminata da a superficia di u fossu, chì hè diventatu bè rammed. I prughjetti di giardinarii cuncipiti pruposti chjamà a creazione di un platu per a irrigazione. In modu, regnu l'arbre deve esse immeduritamenu dopu a piantà, anche si hè nudu è tempore fugliale. È chì a piantina hè più forte "stete nantu à i so pedi", hè allunatu à una piccula piaceva cù una cinta di cuttuni. Tuttu u prucessu hè finitu, ora ùn ferma solu di alegrà à u travagliu fattu è imagine quantu a to manzuna, diventendu un adultu, vi daraghju ogni annu una cundizione d'impresa.