Crocuses - pianta è cura in a pianta aperta, i reguli basi di cultivamentu

Sta pianofria appartine à i primule di cipolla, è per parechje hè un simbulu di primavera calidez. A crocus di fiori fiori, chì si prisintanu è cura in u paisanu apertu sottu u quali ùn ùn deve micca moltu sforzu, cresce in u giardinu, splendore ferma è riproduce in facilmente.

Crocuses cultivati ​​in terra aperta

U regule principale, cumu cresce i crocuses in l'apertu - hà de cirtezza chì crescenu in un locu siccu. In l'ombra di a casa, a pianta ùn si sentenu micca bè, u risicu d'altru ch'eddu ùn manca in tuttu. Ma sottu à l'arburu, induve i raghji di u sole pò penetreghja in a primavera, pudete assicurà e crocuses.

Tridà sceltu un postu, assai persone interessate in a qualità di u tarritoriu - hè impurtante per a fioritura per fà chì a terra sali terza è suavemente terza? Questu hè preferibile, perchè in una tale tarra, ci sò assai nutrijenti, ma crocus in l'apertu ponu sentu boni in u sughjettu di terra, è petate. A question di l'illuminazione hè più impurtante.

Comu a più pratiche bulbe, u crocus in a pianta aperta ùn pò ùn tollerà l'infierru di a terra. In u primu mannatu, in un paese dispusitatu cù neve fridda, nantu à un giardinu soleil, sta pianta hè assai cunfortu, è ùn ne ùn ne necessite più acqua. Se u tarrenu hè chjassu, cura di crocus hè di fertilizà a pianta cun compostu per u crescita normale.

Quandu si prisentanu crocuses in terra aperta?

Ci hè duie pussibuli quandu pudete pona crocuses - primavera è autunnale, secondu a varietà. I variità di primavera sò stati posti in u duminiu apertu in u marzu, cumparenu i seguenti:

E vaghjime di vaghjime di uccisu si sò piantati in uttrovi, include:

Plantendu crocuses in a primavera à a terra aperta

Se a pianta hè molla, deve esse postu nantu à a pianura aperta in a primu mananale, littéralmente, finu à chì a tarra addiventanu è a neve vendi. Per variità di primavera, hè assai difficiule di sceglie un locu rimanenti di u lignu in a pianta aperta - in u marzu a pianta hè casi sempre mullada, è hè difficiuli di prevee quandu l'stagnazioni di l'acqua pò formate. Hè megliu di sceglie l'alivi di u giardinu chì sò nantu à una levemente elevata.

U culte di crocuses in a primavera à u spaziu hè fattu cumu seguitu:

  1. Facemu un pirtusu. A so prufundità dipende nantu à a grandezza di u bombe - circa 10 cm per u grande, circa 5 cm per l'grande. Per i flori picculi hè megliu d'abbandunà una distanza di circa 10 cm trà e fiori, questu feraghju possibbili d'cultivà un veru "crocus carpet".
  2. Fighjemu u lampu, fate è pezzulate è sprinkle a terra.
  3. Se u tarrenu ùn hè micca bellu cumpostu, pudete valdi un pocu. Ma più spessu ùn hè micca necessariu.
  4. In sopra, u locu di pezzu pò esse sprinkled cù sana di fiumu.

Quandu i crocuses avvicinavanu, se a piantazioni hè stata successu, hè difficiule per pronostate, perchè deveria di a qualità di a tarra è a prufundità di i buchi, è cura di u campu apertu ùn hè micca di l'ultima impurtanza. Videndu u filu, hè impurtante per issugalli currettamente - sì vede spots nantu à i pianti individuali, scaccià senza dispiacenza - sò infatti cù u virus. Sì ùn vi scurdate micca i malvaghji malati, risate l'infectà tutti l'altri.

A Crocus hè una pianta perenne, è ùn avete micca scavalcate fora à a fine di a staghjunazione è torna a pianta in a pianta aperta da u primu prossimu - hibernate in a terra senza cura supplementu, a primavera suntia à novu in a primavera, è a machja sarà più suluzione. Scacciate e crocus hè ricumandatu ogni 5 anni.

Crocus chi si sona in u vaghjimu in a terra

E variità di u crocus di u lettu si sò piantati in a terra aperta sicondu a temperatura, hè impurtante per fà questu questa postura. In i regioni sittintriunali, u tempu ideale per u so fiore di fiori hè d'uttrovi, in u circondu quandu puderebbenu esce e nuvembre. Ùn importa, autunno o primavera, u crocuses, si pianta è cura nantu à a terra aperta ùn hè quasi nunda.

L'unicu puntu impurtante - immediatamente dopu chì tù stava pitturanu una fioritura, deve esse abbastanza abbastanza, se u tarrenu era seccu. A distanza trà u crocuse hè megliu per fà un pocu più - i variatori di vaghjime di crocuses crescenu veloci cù i babori, è si ci prufitti troppu currettamente, tandu avete da lascià fà piantà.

I bugati invernale in a terra senza prublemi, ùn anu micca bisognu di cura, a maiuranza di varietà sò resistenti à i chjami severi, ùn deve micca fugliatu durante l'invernamentu. Sì i rughjoni sughjettu cumincianu à u pianu di un fretu fretu, hè impurtante per prutezzione di i crocuses, chì cogliu cù filmu o facennu un canopy. Quandu u crocus hè stati posti à u castagnu - altru prublemu chì preoccuvìa u mistieru di floristerie. I primi rimici anu da esse apparintatu incù calificà, in certi locali questu hè Marzu, in altri Abril.

A CROCE FLORE - cura di l'alte

A Crocus hè una fugliassi è senza pretensione, è cura di questu ùn ùn devi assai curazioni. Immediatamente dopu à ghjunghje, hè impurtante di assicurà chì ci hè micca bramosu vicinu à questu - fughjenu a pianta è ùn permettenu micca asciucà da u pianu, chì hè preghjudiziu à a fioritura. A cura di crocus in questu staghjunu hè di sguassà e pècure emergente più prestu.

Da u stessu mumentu è finu à a fine di u periodu di fioritura, a pianta avarà bisognu di fertilizzanti, soprattuttu se u tarrenu hè arcusgi. Un vestitu d'ideale ottimu serà pronto-mixed for bulbous flowering. L'acqui di a pianta hè normale, se u tempu hè assolellatu, è a tarra di u tempu di secunda. Ricurdate chì l'humitate eccessiva per questi fiori hè mortale, è se a terra hè spumante, reggiu u ferà periscevi.

Una volta per qualchì pocu annu, hai bisognu à scoglià u crocus da a terra. Duranti stu piriodu, si sò coperto cù i zitelli, nutrienti in u locu pò esse micca abbastanza, e piante pò esse affullati. A Crocus si deve esse sbulitatu da a terra in u lugliu, anu più impurtante sorte fora, allughjenu solu bracchetti sani è forti. I tubi invintendu in un locu fridescu chjusu cù a bagnu umida à una temperatura di 18 ° C à 22 ° C. U cuntinuu deve esse vunisatu per chì u mouldu ùn hè micca apparevule, idealmentu una caixa o pappatale di plastica cù tote.