Dopu avè manghjatu, u stomacu dòdece

A maiò spessu, u stomacu dopu à manghjà a manghja cum'è u risultatu di l'alimenti alimentari chì ùn sò micca adattati per nutrimenti dietetichi. Se u pardamentu si deveniu di regula, u prubabile hè una malatìa di u trattu digestivu. Cuntene ciò chì e patologii purtanu à l'emergenza di un sindromu penzu è pronunzianu.

I raghji per chì u stomacu avete immediatamente dopu à manghjà

Se u pardale si sviluppa immediatamenti dopu à l'ingegnu o à 1-1.5 oghji, sensazioni dolorosa sò prisenti in a regione superiore. In questu casu, ponu suspettà:

In fatti, i sintomi di e patologii sò casi uguali:

  1. A marcatura tendernessa in u sopra abdomen. Uccu localizatu secondu l'urganu effettuatu. Per esempiu, cù patologii di vespettami, u dolore spessu occur in u quadrante di a righitu. Se l'abdomen a ferita in l'area di l'ombligo dopu à manghjà, a gastroduodenitis hè suspettata.
  2. Infermessi di u vinu digestivu sò spessu accumpagnati da attacchi di nausea è vomiting. Spessu, u vòmitu sarà indomable è ùn porta micca sustegnu.
  3. Un altru signu di a patologicu di u viaghju gastrointestinali hè una violazione di u prucessu di pruduzzioni stufa. A maiò spessu, siddu l'arburuchjate culpiti dopu di manghjà, dicirleia pronto accumenza.
  4. A cundizione febbrae hè inherente in a maiò parte di e malatie di a via digestiva. Cù insurgenza di gastritis, a temperatura raramente sopra à 37,5 gradi. In ogni casu, in casu di pancreatitis aguda, l'indicatore pò esceverà u livellu di 39 gradi.
  5. Stemma hè un cumpagnante ordinariu di gastritis, reflux esofagi è gastroduodenite inseme. Simultanjamentu cù un ardoru, ci hè ancu una eruazione chì pò esse dipendenu à a malatia acidica o di difende l'olfattu pratica.
  6. Qualchi malatie di u lavu digestivu porta a digestion insufficiente di l'alimentariu. A causa di questu, ci hè una violazione di a microflora in u intestinu, chì pruvucà a furmazione di gasu.
  7. A malatia ulcerosa hè carattarizata da l'apparizione di coaguli di sangue in u vòmmu. In casu di perforazione di l'ulceru, u sagnu eccessivu hè pussibule.

Perchè u stomacu dopu à u manghjà sempre u minatu dopu à 1.5-2 horas?

Se un sindromu dulore si trova dopu à 1,5 ori di 2 ore, pò assicurà chì:

Per avè una idea di u stafilamentu chimicu di i patologii, fighjemu a fighja i so funziunalità principali:

  1. U sindromu di l'intestinali irritable hè carattarizatu da u fattu chì u stomacu duce e vomiti dopu a manghjà. À u listessu tempu, ci hè un rumbling in u intestinu, un aumentu di flatulenza. Ci hè una diarrea, è dopu l'evacuazione di u intestinu, a persona si senti assai megliu.
  2. Ulceri di u 12-типерстной intestinali pruvucate sensibulidiusi in a zona suprema di l'abdomen, cù u dolore pò esse intensu, datu à a zona di u musculu di u cori o in u spinu. Per regule, 1.5-2 horas dopu di manghjà, u stomacu oghjja è fate, nausea è eructation sò prisenti. In i vomitivi è e fugliale massi puderanu parechji tagghi emboli.
  3. U pene dopu à manghjà in l'abdomen cimpiè pò esse assuciatu cù l'obstruczione paritale di u intestinu. U ristrettu di u lumen porta à stagnazioni di fessee è a prissioni di una nova parte di l'alimenta pruvucà a striscia di e parete intestinali nantu à u locu rinfrittu è, eccu u sindromu sensu.

Ùn pensate micca duie volte nantu à ciò chì facenu se dopu un manghjatu u stomacu l'aghja. A visita di u gastroinsetturista aiuta per identificà a causa di l'incomforta è l'eliminazione di u prublema.