Maschera di gelatina per a faccia

Questa mascara hè una è a più simplice è assequible, ma l'effettu di questu hè impurtante. A gelatina cunsistenti di extracti di prutini, a maiò parte di tuttu u colaggiu famusu. A più impurtante, sta protezzione in gelatina hè presente in forma soluble, chì permette à u corpu a assorverà bè.

Ghjè per quessa a mascara di gelatina per a faccia maggica trasforma a pelle. Cù l'età di u colaggiu in u corpu hè menu è a pelle hè diventata, ùn pèrdite a so prisenza. Puderete esse rializatu u risultatu, anche mancu ùn fà micca mascheria gelatinosa bellu aspra (una volta per a simana), chì quellu ammontu di colagenu hè abbastanza per fà u sustegnu è turnà à u clock.

Gelatina contra punichi negri

Per cumbattà i puntelli negri nantu à u nasu, pudete aduprà parechji prudutti preparati, chì ponu esse acquistatu in ogni tenda di cusmeticu. Ma prima di andà à a tenda, pruvate à fà una mascara in casa. Per fà una mascara in contru i punti neri, hè bisognu à piglià a gelatina è u latti in proporzioni ugguali (per esempiu, una culloca). Mettite è mette nantu à un bagnu di acqua, pudete aduprà un microondas. Prima di l'applicazione, a mistura sarà tranquilla sempre. Applica una mascara in l'ale di u nasu cù una spatula o ditte, andate à 10-15 minuti. A fine di questu tempu, a maschera se solidificà è diventà cum'è una film densa. Cù un cumbattimentu cunfidente, stràccia di a film. Una mascara da punti nìttimi cù gelatina pò esse appiicata à tuttu u face. Puderà puliti i pori è, à a listessa ora, piacè per un asciuvamentu è un effettu. Cume spessu pò fà fà una maschera di gelatina? Per a peddi oghje è oliu, duie volte à settimana hè abbastanza, ma a furtezza sensittiva per l'appruvazioni freti si pò riunione cù vermiculità.

Maschera di gelatina: ricetti per i diversi occasioni

U gran avante di a gelatina hè chì pò esse usatu per ogni tipu di pelle. Ci sò assai ricette per masks based in gelatin. Cunsiderate a più popular di elle:

  1. Maschilità rejuvenating per tutti i tipi di pelle . Dilute gelatin per ogni mascara chì devessenu esse in a seguente proporzione: una parte gelatina cuntene 6-8 parte di u liquidu. Dilute 1h. l. Gelatina cun acqua è nantu à u bagnu di acqua. Dopu a dissoluzzioni cumpletta, pudete purgà in 1 st. l. o latti curriti o u latti àutu. Averete bisognu à aghjunghje a farina di farinata pà fà una massa grossa. A più mascara hè appiicata càlamica in un rìmpiu lavatu è afflitto. Aspettu finu à chì a mascara hè stata secca, mentre chì hè megliu chì ghjittassi in silenziu. Rete a mascara cun una padedda di cuttuni. Per a pelle grasosa, pudete utilizà u iocu pudendu, è per latte seccu.
  2. A maiò hè egg-gelatinous. Preparate gelatinu secondu l'schema scrittu. Allora aghjunghjite l'oletta d'ova è una colazione di mantra. Pudete piglià l'amandula, l'oliu, u prigione - qualche oliu da u tipu di pelle di a fàccia. Nant'à un masked face nechè solu per 20 a 25 minuti. Lavute a più maschera cun un sbattulu di cuttuni cù acqua calde. Questa maca gelatinosa per a fàccia assai fugliale una peddina è rende l'effettu reale.
  3. Mascara per a pezza oleosa è cunglitura. Una cullizzioni di gelatina sò diluted in a proporzione spustea, ma micca acqua, è zucchero di limonu. Hè megliu di piglià zuccaru fittu. In questa mità hà bisognu à aghjunghje una colazione di crema agrecciate. Applica a mascara in una faccia limpia per 20 minuti. Rinfria solu cù l'acqua fresca cun un swab di cotte. A maschera arancione pocu à a pelle è dà a frescura.
  4. Pudete preparà una maschera blanchissant. Dopu chì aghjunghjianu una cullizzioni di gelatina cun l'acqua necessaria, preparanu u sicondu ingredientu. Grate u cucumu è strincia u zitellu da quì. Avà aghjunghje u cucumu à a misura di gelatina è l'invucarà. Applica a mascara in una forma cálida.