Ероскипос

Cipru hè una di e più grandi isuli in a cunclusione meditana. Havi un clima cusì cómodu è assai. Ogni annu centu cinteli di migliori di turisti di tutte e mondu visitanu l'isula. In più di e stile gustoso , Cipru face una storia interessanti di cent'anni è i posti chì curre guardianu i ricordi di i seculi passati.

In a parti orientali di l'isula si trova Eroskipos - u più anticu di i paesi di Cipru. U nome di u paese, traduttu da a lingua antica greca, sona cum'è un "giardinu sacru". Sicondu lighjendi è miti chì anu survigliatu à questu ghjornu, u famuicu giardinu di Afrodite, l'antica ghastra greca di l'amore, criscinu quì.

Di sicuru, ci sò micca prucessi scientificu è cunfermazioni di a legenda, ma ancu Yeriskipos hè unu di i siti più visitati in Cipru.

Attrazioni in Eroskipos

A carta di visità di u paese hè a chiesa di San Paraskeva . Questu hè unu di l'antichi edifici di l'isula, chì era custruitu da criunu in u IX seculu. I mura di u tèmpiu sò stati ammustrati cù pittura è pittura fresca cù a vita è i atti di i santi. Qualchissimu pudemu visità a chjesa. L'accettazione hè liberu.

Un altru locu impurtante di Yeroskypos hè u Museu di l'Arte Folkuali . Contene una cullizzioni interessanti di antichi chì anu survigliatu à questu ghjornu. Se vi interessate in l'artisgianatu, certe voli di vede stu museu. A tarifa di entrata hè di 2 eurò per un bigliettu per un adultu, i zitelli ùn sò micca carati.

Paradisu gastronicu

I amici amici di dolce seranu sorpucatu da u fattu chì in Yeriskipos cibu a dulcezza naziunale tradiziunali - lukumiyu. Questa cunfezzione hè fatta da una mistura di gelatina di fruttu è amanduli, ghjiniruzi asprizzati da u zucchero pulmuniu. A vendita di diliziosi sò faciuli di truvà, perchè hè situatu in u core di u paese.