Procedimentu di meditazione

Ogni ghjornu à u mondu ci sò parechje situazione cunflittu, in ocasioni i so risultatu pò esse sodisfaente solu per una di e partiti, è quarchi vota da u cunflittu à a cunciliazioni di partiti rivenduluti pò esse cun u cursu pusitivu per i dui. Allora unu di i metudi di risulazione di cunflittu, cù a participazione di un terzu, chì hè neutru, chì solu hè interessatu in risolve una disputa, hè u prucessu di medizioni.

In u dirittu, a mediazione hè una di e so tecnulugia alternative resolution in cunflitti. U terzu hè u mediatore cù chì i partiti anu sviluppatu un cuncettu specificu nantu à a situazione cunflittu. I partiti cuntrolanu u prucessu d'adopru una alternativa in risolvibilità è risolve a disputa.

I principi di a mediazione sò dinò:

  1. Confidenza.
  2. Rispettu mutuale.
  3. Voluntarità.
  4. Trasparenza è honesty di u prucedimentu.
  5. Uguaglianza di e partiti.
  6. Neutralità di u mediator.

Hè nutate chì u cuncettu di a mediazione si sviluppau in i tempi antichi. In a storia, hè cunnisciutu u fattu di casu simili in u cummerciu trà l'abbitanti di Babilonia è di i Finici.

Comu mudellu mudernu di risulazione à u cunflittu, a mediazione hè stata sviluppata da a seconda mità di u XXu seculu, in Australia, Stati Uniti è u Regnu Unitu.

Tipi è tecniche di media:

  1. Transformative. I partividi ùn ponenu indipindente u cursu di a mediazione. U terzu, u mediattu seguita. I cumpunenti chjave di stu tipu sò u sintinu è sintinu. In u risultatu, i participanti anu da esse più sensibilizare à e cose di l'altri, pruvate à capì.
  2. Restaurazione. Cundizioni sò creati per u dialogu, chì u principiu di u quali hè a ristaurazione di e relazioni trà i partiti rivendichi. Hè per quessa, in stu casu, a funzione principali di u mediator hè di creà e cundizioni necessarii per i partiti è u so dialogu
  3. Mediazione per risolve i prublemi. Fighjendu nantu à l'interessi di i partiti, micca nantu à i so pusizioni. U mediatori suggestionu iniziale chì i partiti amparanu i so pusizioni, aiutau aiuta à truvà è ricanusciu interessi cumuni.
  4. Nervattivu. U mediattu è i partiti cunflitti cuntribuiscenu à influenzà l'altru durante u dialogu.
  5. Familiale. Questa spezia hè basatu annantu à u regulamentu di cunflitti familiale, interculturale è disputi entre e diverse generazioni.

E cunsidereghja a fase di a mediazione chì compone u prucessu stessu.

  1. A fiducia è a strutturaru (da questa stadiu stabilisce i fundamenti per a relazione di e partiti, chì saranu osservati in tuttu u prucessu di mediazione).
  2. Analisi di fatti è identità di prublemi attuali (sta scena hè diretta à analizà i fatti chì sò significativu per identificà i prublemi, stu prucessu in parte vene da a fine di a prima etapa).
  3. Ricerca solu suluzione alternante (una visione di tutti i prublemi, a definizione di e solu suluzione principali è a ricerca di suluzioni chì puderanu esse amparatu in i duminii è prublemi di i dui parte).
  4. A decisione (a cumpagnia principali di questa stage hè u travagliu cumuni di i participanti à a decisione, chì serà per elli ottimali).
  5. Elaburazione di u ducumentu finali (un accordu, pianu o documentu hè fatta in u quale u decisu à quale u partenese cunflitti vèninu sò stati chjaramente stati).

Cume deve esse nutatu chì u prucessu di mediatori aiuta à alcuni un accordu è un certu accordu senza l'emergenza di un novu cunflittu trà i partiti, questu, cù u rispettu di i partiti à l'altri. Equu mpurtante hè u fattu chì a mediazione sustene l'autonomia di ogni parti cunflittu e in certi casi funziona com un sustitutu alternativu per l'intervenzione giudiziale.