Cumu sustene un spiritu chì cumprendi i desideri?

Quellu chì ùn si senti micca storii in a zitiddina, cumu qualchissia hà sappiutu da causà nanu, fata o un altru spiritu cum'è cumpostu i desideri? Sì, quasi tutti cridaru sappiutu cumu qualchissia chjamatu qualcosa è hà assai piacè di notte impressioni. A passione di a zitella, è u desideriu di piglià qualcosa senza difficultà resta, chì cercate un modu di truvà un magia chì cumprenda tutti i desideristi cose. Dunque, inserisci cumu fà.

Cumu causà annunzia, cumprendi i vòglie?

Comu cumincià, ricurdate di a zitiddina, cum'è noi chjamà u gnomu, cumprendi u disertu. Sicondu sti metudi era necessariu d'attaccà documenti à u stringu (quantu volte, cum'è tanti documenti) è attaccàlanu entre ghjunti. Dopu trese tutte e cose bianchuli da a stanza è lampèndusi a luz, era bisognu à turnà à voce è à voce pè a dignità. Sì u nanò veni, allura ci era un rustling. Dopu chì u focu sussida, pudete chjudece u lume è andonu à a corda. Eaten carameli significa chì u scopu di rializaranu, è u restu - nantu à i vostri smariscini.

Cumu sustene un spiritu chì cumprendi i desideri?

Per fà u pianu, piglià una cannila, u silenziu, u pèntulu è una bona riserva di curazione.

  1. Pruvate a bughjura indoors - apague a luce è curene i finestalli.
  2. Light a candle.
  3. Preparate un pèntulu, avete bisognu à chjudarà a agulla o fate un anellu à u filu.
  4. Pigliate u pèntulu in e vostre mani è cumincià à fighjà, à questu puntu e vostre pensamentu è l'energia interna sò deve esse diretta à l'agulla (ring).
  5. Dopu à questu, hè bisognu di stabilisce u cuntattu cù u spiritu. Per fà questu, dumandate à ublu di u pèntulu à u ritornu, se ellu hè quì, o per svegliate u pèntulu à u dirittu è di l'abbandunà, s'ellu ùn hà micca u disiu di cumunicà.
  6. Dopu chì u cuntattu hè stabilitu, cumunicà cun ellu, interrugativi, à quale pudete solu rispondi "sì" o "nè".
  7. Avà sapete cumunione un spiritu chì cumprendi i desideri, pocu prima di inizià una pratica, pensate bè rigalu per avè avete bisognu. Nunda ùn ci hè datu in elli, perchè u migliu di u risultatu per voi sarà se i visitori di l'altru munnu ùn rispundenu à a vostra chjamata. Ma s'è vo vulete chjamà à qualchissia, leghjite l 'idee di l'espiritualizatu è ùn deve micca dumande stupidu nantu à i spiriti chì rimettenu e so vulete.

Oggetti chì riunitevi i deserti

Ùn vi scantatu, ùn anu micca parlatu di una varula magica, ma di l'oggetti chì ponu aiutà in u cumprimendu di i vostri bisogni. Parechje sò un talismanu (una bella petra da a costa di u mari, cuntenutu i scarpi, una figura graziosa di un animali), chì ci accumpagna in tutti i sforzi riesciuti. Ùn sò micca in a so peculiarità, ma in u fattu chì l'avemu nunda pudemu dotate cun propietate tali. Cusì, chì chì impedisce micca di creà ogetti chì cumprendenu i deserti?

Unu di l'oggetti semplici è più ricunniscianu, hè una fiore chì cumprendi i desideri, cum'è una fiore biancu da un conte di fata. Questu hè è avemu da fà.

  1. Pigliate una penna è una carta è fate una lista desiderata. Analite adequà i vostri sogni, per quessa, ùn sia micca chì avete passatu u tempu è energia in cundine e cose senza necessità. Scrivite ogni cari in dettu, ùn permettenu micca e parolle "forsi, si era".
  2. Ora cosechjate i vostri ochji è pruvate à vede à ogni voglia, chì culore hè.
  3. Dopu qualcunu partitu nantu à a vostra cartula hè un culore, prucedi à fà una fioritura. Trimate i petali sicondu u numiru di desideri è dipinti in i culori giustu. Scrivite e parole di i vostri vulete nantu à ogni petali. Piglia a fioritura, in u mezzu pudete patece a vostra foto o rinsignà un résidente.
  4. Avà hè u tempu per u ritu màgicu, vi fate u ghjurà nantu à u fiore. Pò esse prestu nantu à una caricatura, è pudete pensà à sè stessu, micca micca riabilitatu, ciò chì tocca hè chì riflettite a vostra vuluntà di ottene i vostri miri.
  5. Una fiorenza màgica hè pronta, ùn resta quì sottu à pusà in un locu prominenti. Quandu u scopu hè rializatu, strapate u petali. I petali chì anu necessitatu esse strufinatu o credendu.

Hè facilitu à cumprà i desideri, u più chjaru di ricurdà, hè chì avete averanu ancu di travaglià per ellu stessu, i talismanu è e fiammi magichi sò solu l'aiuta di creà e prime cundizioni per questa. Pò u sediu nantu à u lettu è frettu a teppa d'antica, aspittendu chì u genie pareva da u pezzu ùn valenu la pena, fate un caminu, di colpu si trova un prìncipe cun cavallu biancu aspittendu.