Megan Fox rescindia u divorziu di Brian Austin Greene

Fans Megan Fox, sinceramenti preoccupatu chì l'attru chì hè stata embarrada s'assumiglia sola cù trè zitelli, pò durà in pazu. L'altru jornu hà ritughatu l'appiicazione per u divorziu, entru un antu ghjornu.

A vendetta

Megan Fox vulia divorzià Brian Austin Greene, riferitu à "differenzi cuncessibili". U coppiu ùn era micca piacevule cù a decisione unilatale di a so mòglia è per i malincendati demandati da Megan, chì guadagnatu più cà ellu, pagamentu di pensione mensuale. Vìve refusà à scuntrà a dumandesi di Green. Comu u risultatu, u ghjùdice ùn pudia micca esseciutu un divorziu veloce.

U tempu di penserà

I pericanti anu avutu una manera peculiares di trattà a materia materiale di a materia è di custodia di i dui figlioli. Tra l'argumenti sò stati rilassati un pocu è fècenu altre zitellu.

L'attrìzia, chì hà avutu una situazione interessante in April, ùn hà micca fattu u pianu di u maritu di u maritu. À u listessu tempu Megan vulia fà risolare Brianna, è ùn era micca in prusicità di retirar documentu di u divorziu.

U Erdimu è prestu, è u sposu hà circundatu cù cura è attenzioni, Fox hà pensatu è ufficialmente annullata a so petizioni.

Leghje ancu

Famiglia di vacanze

In onore di riri reconciliazione, Fox and Green iveru à u moddu sensu Malibu "Nobu", quandu solu, allughjenu i so figlioli è babbi, anu una cena deliciosa.