In chì fruttu hè a più vitamina C?

In ogni casu, ùn sò micca avvishatu di studià ciò chì di u fruttu hè u più di vitamina C. Intendemu di capiscenu questa interrogazione.

Quale hè u vitrughju?

Avemu avutu crede chì a maiò parte di a vitamina C si trova in citrus fruit, in particulari, in limoni. In effetti, sò ricchi in acidus ascorbic, ma micca u primu in a lista di i patroni di u so numeru più numeru. I studienti anu dimustratu chì i frutti cù u cuntenutu di vitamina C sò assai inferiri à i baga. È a maiò parte di tuttu l'ascorbicu ùn truvamu micca in frutti exotichi, ma in u cane più rosterie ordinale, induve u cuntenutu di vitamina, in cunmessu cù un limonu, supera quaranta parechji! True, u cane hè risparmatu ùn hè micca un fruttu, ma questu ùn reduvi a so vittoria.

In quantu à i frutti, stanu cumpresa, u limonu è l'altri agrumi sò veramente guverni. In a nostra tassa, sò parechje frutti chì cuntenenu vitamina C in cantitati significanti, ma sò nurmulamenti cultivati ​​in paesi cù climi caliuri, è si avè da noi, avè sceltu longu. Frà tutti: papaia, guayava, mango, kiwi è altri.

E qualchissimu tipu di frutti chì crescenu in a nostra regione, cuntene vitamina C - una domanda naturali. Più pocu assorbutu falze pò esse truvatu in i nostri pumati, ma sò abbastanza cuntable è assorbutu u soli di i so locu nativu, perciò, senza dubbiu, ùn seranu micca menu utili di frutti exotichi. A lot di vitamina C in baga: grostave nera , aranciu mari, carni fugliale, frasi.

Perchè avemu bisognu di vitamina C?

Ma hè sta vitamina impurtante per noi? A Vita hà amparatu chì un omu ùn pò micca fà per elli senza ellu, in particulare da chì u corpu umanu ùn pò micca pruduce l'acidu ascòrbicu in modu indipendenti, è a so presenza hè summamente impurtante: