Comu manciatu menu di perdiri pene?

Tuttu a tutti hà amparatu chì, per penevà u pesu, bisognu di gastru più caloria di l'avete da manghjà. Parechji pruvate aduprà sta prublema cambià a cumulazione qualitativa di a so menu, ma micca di scurdà ùn hè micca impurtante micca solu ciò chì manghjate, ma quantu, eccu. Avete à manghjà menu per pèrdite pisu. I medichi ci ricumandenu un tempu di manghjà circa 250 ml in volumu. Visually this is about as much as it can fit in handfuls.

Quantu menu à manghjà per pèrdre pisu?

Per pèrdite u pesu, ci sò parechje tecniche chì permettenu di manghjà menu, senza sensu fami , cum'è a maiò parte di i calori bassi:

  1. U putere frazzionale . Nutricionisti cunsigliemu di manghjà 4-5 piazzamenti per ghjornu, ma pocu à pocu. Dopu tuttu, quantu più longa persone a famu, u più nutizie hà manghjatu cum'è un risultatu. Questu hè duvutu à u fattu chì u moveru umanu dè u signale «famu» duie volte: a prima volta u stomacu hè vacante - in questu ora hè un desideriu d'avè un mancianu chì facilmente retrocede, a seconda volta - quandu u nivellu di zuccaru in sangue si mette sottu à u normale 5-7 millimole per litru Hè un attaccu agutu di famu. Hè megliu manghjerà qualcosa di u primu signalatu, perchè ùn hè menu pudere di overeat. Per quessa, l'intervallu entre e manicari ùn deve esse micca più di 3 ore à a sera, è 12 à a notte.
  2. Iniziu Dolce . Sì ùn avete micca manghjatu in tempu, è sò brutalmenti famiti, accumincianu cù a postu. Una cullizzioni di u meli, o un slice di chocolaturi amara spuntà subbitu u livellu di glucose in u sangue, è sguardu u sensu di famu.
  3. Pienzi . A menu pratiche è coberteria, l'alimentu cume una persona pò manghja. Un pianu nìvule serve com'è un tipu di signale, chì hè ora di firmà.
  4. Piatti di u culore scuru . A quantità di manghjà com'è alimentatu hè influinzatu da l'appetizing the last looks. In questu sensu, utensili bianchi tradiziunali sò un assistente dolenu per perdente di pesu: postu chì tutti i sfondi cuntrascante sferisce l'attrachamentu di i prudutti. Per riduzzione di l' appetite, hè megliu sceglie platti di sfumaturi scuru, marroni, viole o nìvuru. In elli, l'alimentazione ùn hè micca cusì attrattiva.
  5. Enfocu tutale à u prucessu . Quandu u stomacu hè chinu, a persona riceve un signalu à traversu u nervu vagu, i fini di quali sò, cumpresu, in i mura di l'stomacu, chì si deve firmà à manghjà. In casu, si ci hè una conversazione veloce, distracting, vedendu a TV o leghje un libru, questu signal hè faciule di miss. Cusì, per ùn averebbe manghjatu, pruvate à cuncentra de cumprenziu nantu à manghjà, masticà lentamente, sforeghja ogni pezzo. Cusì avete assai piacevule di manghjà, è una manghjendu bè poivitu è ​​salivatu a saliva hè megliu di digià.

Se tu pigliate e tecniche per una nota, pudete amparà à manghjà menu, chì, à u passu, permettenu di perderà u pesu è mantene e risultati assoluti.