Arnold Schwarzenegger hà destinatu trattà a figliola di Vladimir Klitschko cun un cigar

L'attore di l'Hollywood Arnold Schwarzenegger assai cunnosci da a so dispusizione bè è à un dilettante per ghjucà i so amichi. Ricerimenti, felicità à u so amicu Sylvester Stallone annantu à u so jubileu, pubblicendu una foto grazia è furnisce cù una signura ghjucatu, è u vintu hè vinutu per vaghjimu à l'altru amicu u pughjile ucrainu Vladimir Klitschko.

A manifestazione hè stata divertita, ma micca tutte e cose

Arnold, di 68 anni, vulia visità Vladimir nantu à a so basa di a furmazione in l'andatura austrìaca. Aeri l'altura di Hollywood hà vintu à u campu è andatu immediatamenti à u famusu boxeur. In ogni modu, avà a cumunicazione ùn hè stata bellu bè, perchè Vladimir hà avutu a so figliola di a meza annata Kaya-Evdokia, chì u Terminatore ùn piace assai. A zitella hà guardatu à quellu premumintaru, è Schwarzenegger hà dettu di livà durà qualchì difesa di a situazione: offere à a ragazza un cigar chì stessu fumava, ma Kaya-Evdokia rinunziò.

A photo cù sta situazione straordinaria hè publicata da Wladimir Klitschko in a so pagina in a reta sottu, firmendu cù questi paroli: "Questu ora u zitellu parle Cubani finu à a vista". In più di sta scritta, u ritimu hè accumpagnatu da una riferenza à a pelicula di culte di Arnold Schwarzenegger "Terminator 2. Judgment Day".

Dopu chì a photo appeared in Internet, assai fanni di l'attore è u boxeur attaccò cun critique. Eccu chì era pussibule di leghje in risposti: "Cumu si putemu pensà à quessa? Impulsate una zitella a cigatura "" A terrible joke. Poviru figliu "," Un disgrazia. Se u mo figliolu avia fattu una cosa tali cù u so nasu, hà avutu firmatu. Parolla Onesta ».

Leghje ancu

L'attore è u boxeur sò amici per più di un annu

L'amistati annantu à Arnold Schwarzenegger è Vladimir Klichko cuminciaru à l'oghje di u 2013. Havi cuminciatu cù u fattu chì l'omi si ncònranu in una reta soziale è si abbandunò un paru di frasi. Allora Arnold hà visitatu a vita di Vladimir. Dopu ch'elli èranu assai spessu vistuti nzemi. Anu à i restaurants, visitate u ghjurnale è venite visitate l'altru.