L'estrema di a seria "Lovely Deceivers" scrivi un libru

Shay Mitchell chì cumporta unu di i rolli principali in a serie di giovani "Lovely Deceivers", è hè attualmente à ghjucà à a pelicula "Mother's Day" cù Jennifer Aniston, invechja pocu libru.

A presentazione ufficiale di u libru "The Bliss"

U primu libru di l'attrice di 28 anni hè statu scrittu cù a so amica Mikaella. Una di e donne più sexy, sicondu a rivista Persunia, Shay, hè felice per sparte a so impressioni di a creazione di The Bliss: "Sapete, se normalment amichi discutinu nantu à a robba, i prublemi di u ghjornu, i picciotti, inghjustificatu ancu in basa di l'idee. Puru i cuntraddizzioni, anu ancu avà à liberà qualcosa chì ogni lettore hà da piacè.

Se parlemu di a trama di u travagliu, truvamu chì trè amici sò à u centru di l'eventi novi. In modu, certi stori sò stati ritti di a vita verita di l'autori. In tuttu a narrativa, i lecturi anu da sapè ciò ch'elli avianu a ghjustìzia di e ciuperati per ottene i so scopi, da diventà cumu quì stanu.

Leghje ancu

A stu mumentu, u libru pò esse acquistatu da i lettori Uniti, ma a speranza chì pronti pronti di i paesi CIS puonnu prughjittà di u debutu di l'attrice canadiana di scrittore.