Eserciti per i musculi di e mani

L'approcciu di l'esternu remateghja delicatamenti chì ùn hè micca solu una tempula calda di i vacanze, ma ancu un tempu per vestiti aperti. Alas, sta volta hè sempri supraneghja per surprisa.

Maniori - un tema separatu di u corpu femminili. Eppuru, perchè ei sacchetti di alimentazione pesce è una fritta fritta fritta chì ùn anu perceive da i nostri membri com'è exercici per i musculi di e mani? I mudelli sempre portanu a so reticule di pesu pesante cù elli, è ancu queste triceps accursed sò sempri sagging.

U prublema hè chì a parte inferior di l'avant-uce, u chjapu è quandu u triceps sò situati, duveranu esse in furmazione. Hè esse, si deve esse eseriti per rinfurzà i musculi di e mani, realizati cù pesu supplementu.

Piglianu parechji opere pussibuli per esercitazioni di forza per i musculi di e mani.

  1. Push-ups - in stu casu, i musculari di e to mani cuntenenu per u pesu di u vostru corpu, chì ùn pudere micca micca furnisce micca più di una carica sana. I più "utile" push-ups - hè un pezzu classic, quandu si mantene cù càttesi in e mani è mani. Piuttostu putate e to mani, u più forte serà a carica nantu à u triceps. Hè cunsideratu, un rack anch'ellu in trenu i biceps.
  2. Dumbbells - cuminciate cù 1 kg per mano, ùn persequite micca molte pesu. Per esse a pompa di i musculi di e mani, l'eserzioni per e donne duveranu di 10 a 20 ripitenzii per mano. U pesu pò esse aumentatu gradualmente, sè vo vulete. Ma un kilogramu hè abbastanza per piglià e vostre mani un attruffiu allughjatu.
  3. Push-ups sò i cusì chjamati back-push-ups. Esse rializatu issu esercitivu efficace à i musculi di e mani chì avete bisognu à aghjunghje a punta di u catedra cù i vostri mani, pull the pelvis down, è ripiglià i vostri pedi. À l'exhorting, stinzendu i vostri brazze, sullivanu a pelvis, formant una linea recta di u corpu tutale. Inghjusteghja i nostri armi è bassa nui.

Eserciti

E ora avemu fattu un cumunitamentu classicu di esercizii per i musculi di e mani cù pescuvaghi. Di solitu i donne anu teme di pescuvaghi, perchè crede chì quelli chjughjenu cunfurmelli ponu purtà cuscini. Ma ùn passate nantu à i stereotipii: in u corpu femminile ci hè una testosterone chjaru pocu, perciemu sò menu suscettibile per a furmazione di forza è chì ghjè perchè u grassu hè facializatu assai facilmente in ogni parte di u corpu.

  1. Assicurata nantu à un ghjinochju, a perna di u pede hè stata distesa da l'anguli right. Struce a maglia è l'avantaghju. Dumbbells sò tenuti davanti à u pettu. I raceremu à i lati nantu à l'exhalazione, è à riduzzione per inalazione. Fighjuleghja 10 tempurte, cambiassi a perra è repite l'exercitu.
  2. Emu ghjunghjenu i nostri pedi, a nostra riga u lugna hè di fronte, a mezza ciacca, ghjustu da volta. Dumbbell in a manu diritta. À l'exhalazione l'aghjustemu, avemu bassa cù inhalazione, è nantu à l'exhalazione, averemu da tornà. A manu hè veramente diritta. Per principianti - 10 - 15 repitizioni, in u cursu a so cantità pò esse aumentata. Cambiammu a vigna è a manu, è ripetì à a seconda side.
  3. I peri anu più largu chì l'e spalle, avemu criatu i nostri brazzi cù pescuvaghi à u nivellu di u pettu, dàchje i nostri armi in l'exhalazione, impatrunissi cù inalità. Seguità a volta è a pressa - u stomacu sò ritrattu, i musculi sò strained. Scappà 10 corsi.
  4. E mani cù pescanti sò purtati davanti à u spinu, u codici, quasi da l'uce, cunsiglià i nostri mani à nantu à l'exhale, nantu à l'ispirazioni avemu bassa in a FE. A volta hè stata ghjustu, a cintura nisun casu ùn si pò esse agituta.
  5. Avemu per andà in terra, nantu à e volta, e quattrini sò intricate, a bassa vogliu hè pressatu à u pianu. Stremu i nostri bracciati cù pescuvaghi davanti à noi nantu à u pettu, à pagà per fà chì l'avant-upertu hè perpendiculare à u pianu, l'avemu catturati arme. À l'exhalazione cunsacreghje i nostri bracciali, alluttànnusi di noi stessu, è in asprazione l'avemu da curvarle. Scappà 10 corsi.
  6. L'IP hè a listessa. E mani sò stinciati, nantu à l'exhalazione, avemu spianciatu e mani à u cantu, quantu valenu possibbili, ma senza toccu in u pavimentu, avemu i reduciamu è tornanu à l'IE cù a forza di i musculi di u pettu. Esercitu cum'è pianu lentamente. Scagliu realizà 15 corsi.