Shay Mitchell - vita persunale

Shay Mitchell hè una attrista americana, chì si facia populari dopu avè u rolu in a serie "Lovely Deceivers". A picciotta era ricunnisciutu immedtamente in i carru, è migliori di fanali femini partianu di copià u so stile di vestitu, di cunversazione è di make-up. Parechji fanelli sò piace u fattu chì Shay hè prestu è apertu.

Cronica prima

In America, a zitella hè vinuta da u Canada, induve hè nata è hà crisciutu. Prima, Shay Mitchell cumincia à ottene a pupulità cum'è un mudellu, perchè a so altezza hè 171 cm, è una curiosa attitudina exòtica attrava assai fotografi. I ritratti di Shay Mitchell anu ancu in a rivista Maxim in u seculu "Girl of the Day". E dopu a bellezza si face a face di l'azienda Pantene. In ogni casu, a carriera di u mudellu ùn pareva chì Shei hè assai interessanti, perchè era stata fatta di film da a zitella. Per quessa, volta in Canada per piglià i corsi di partenu.

Dopu un studiu successu, Shay Mitchell hà stata premiata in parechje serie TV. Ma solu a prima staghjoni di "Sweet Deceivers", pidata in u 2010, hà purtatu a so veramente pupulazione. A ora, in a so moneybox, 5 roles in a serie è un rollu in u filmu di film "The Incomitable Lady" in u 2016.

A vita persunale per Shay Mitchell

In a so ghjuvanza, Shay era vargogna per u so aspettu, perchè ella hè in u filippanu, l'uruguaià è l'irlandese. Eppuru, quandu s'hè grown up, aghju avutu chì era cusì cusì atractiva. A vita persunale Shea Mitchell, a so orientazione , i picciotti è e zitelli anu intesu interessatu à u publicu assai da quandu ella principia per riceve nominazione per ogni genaru di i festivals junior.

Leghje ancu

In a quistione di ghjugnu di a rivista Cosmopolitanu, Shay Mitchell ammetti chì ùn avia micca da discoglie questu nantu à a so orientazione, è chì puderia truvà cum'è u zitellu è a zitella. E guessing for the future can not. U core di Shay Mitchell hè liberu.