Bella Hadid hè nantu à a porta di l'ELLE Americana

U famosu mudellu di 19 anni di Bella Hadid prima apareceu nantu à a tappa di l'affari di u ghjennaghju di l'edizione americana di ELLE. Quandu a sughjura di photo è annantu à a tappa di u glossu, a ragazza si mette parechje foto nantu à a so pagina in Instagram.

A piccula vittoria di Bella Hadid

A stu travagliu u mudellu hà sceltu longu è duru, cunquistannu una prima doppu l'autra. A maghju di questu annu, Bella appareva nantu à e cose da trè re categoria magazzini américani: Seventeen, Allure è Unconditional. In a so entrevista, a zitella spessu dicenu chì hà un sognu - per parechje nantu à a porta di l'ELLE Americana.

Per sta rivista Hadid hà rimessu u famusu fotografu Terry Tsiolis. Mentre chì u publicu hè dispunibule sulu quattru da i so imagine da questu ritrattu. U primu, chì pareva nantu à a porta, Bella hà fattu un corpu negru è pigliò u stessu culore da u tunisini di moda Azedin Alaya. In a stampa vicinu Hadid appuntamentu cum'è postu in u swimsuit di Jo De Mer cun un corte assai interessante. A prublema, u mudellu hà principiatu à prisentà in u swimsuit rouge da OYE cun una cazulera di cocia negra. Aghju finutu a sessione di photo cù una figura in un costume Givenchy, chì, quandu parechji fanni di u mudellu hà avvisu, vutaru esse ligeramente grandi grande.

Sutta i ritratti, Bella hà scrittu e seguenti parole: "Sò assai cuntentu di presentà à tutti i mo fans a prima prima di l'edizioni americana di ELLE gloss. Socu fillu di felicità. Terry Tsiolis Quero dì: "Grazie per u filu maravigliu!", È vogliu darà a Samira Nasr per una robba incredibile è u make-up, per crede sempre in mè ".

Leghje ancu

Intervista à a revista ELLE

Ciò chì Bella hà dettu di questu glossu finu à quandu ùn hè cunnisciutu più. In Internet, hà scrittu à un pocu di parolle da a so entrevista: "In avè scurdate nantu à u mo amatu Abel Tesfaye, quantu cuntentu sia. A vi voglia locu è mi piace à vede questu quandu hè occupatu di l'arti. Inoltri, parlaraghju un pocu di a mo famiglia. Dà quantu a mo matri m'appoghju in i mo studii in u modellu di a cummerciale. Sempre dicia: "Pensate à a bella quandu travagliassi, perchè i vostri pinsamenti sò riflettati in a fàccia". Quandu mi sparaghju, pensu sempre di i mio cavalli, quantu belli chì sò. E, sicuru, i mo fanni ricanuscianu quarchi sutilià di a mo educazione, perchè anu criatu cum'è un ziteddi mediu in a famiglia ".