Vaginal examination

L'esame vaginali hè una parti integrale di un scrutine ginecologicu. Dopu chì u duttore cumplessa l 'esaminazioni in i specchi è piglià un swab per un scrutine microscòpicu, pruduce per un esaminamentu vaginal, chì pò esse unu o bi-handed (bimanual).

U scopu di stu studiu hè di stabilisce a cundizione, a pusizione, grandezza di a vagina, a uretra, l'utru è i so appendages. Un tali esaminazione aiuta à diagnosticà a presenza di e malatie, cum'è myoma uterina, endometriosi, cisti d'ovaru, infezzione di l'appendage , ectopic pregnancy.

Tècnica di travaglià a ricerca vagina

L'esame di u vutivi hè realizatu da l'indici è i mezu di u meziu di una mano, chì sò inseriti in a vagina. Prima, i grandi e indicesie di e mane di a mano màse raghjonu grande labia, è da quì i dete di a manu gialla (indicesu u mediou) sò inseriti in a vagina. U polu hè diretta versu a simfisie, è u zitellu è l'unnativu anu pressu à u palme.

In un scansale bimanuale, dui dete d'una mano sò inseriti in a bagnu di a vaġina, spinta in u cervizu, è cù a palma di l'altra banda, u mèdicu realice a palpazione di u corpu di l'utru a traversa u muru abdominal.

Vaginal examination in pregnant

Durante a gravidanza, l'esame vaginale hè realizatu da:

Cumplassi immediatamente prima di u penevule stu studiu permette di valutà u gradu di maturità di u cervicu, è, d'indubbite, a pridizzioni di u corpu femminile per u prucessu di u nascita di u zitellu.

Vaginal examination in childbirth

In u prigione stu tipu d'eccezzioni ginekulogica si svolge:

In questi casi, a parte prisente di u fetu, a dinamica di l'apertura di a cervica, a cundizione di i canali di nascita è cumu si averebbe u fetu s'avance.