Bella Hadid in una entrevista per a revista Harper's Bazaar hà parlatu di l'ocio, paparazzi è di a so maiori

Uni pochi mesi fa, l'aspettata di u primu podium di 21 anni Bella Hadid si prisintò in u studiu di l'Appartement d'Harper à risponde à e dumande di l'entrevistadore è participà à una sensuala session di foto. Quelli appassiunari chì seguianu a pubblicazione in questa famosa glossa sapemu chì a reta spessu inventa per diventà un entrevistadore di diversi celebriti. Questa ora, ùn aghju micca fattu diversu, è per a so parlate cù Bella, a so sughjera più grande, Gigi Hadid, fù invitatu.

Gigi è Bella Hadid

Bella hà parlatu di filmi, paparazzi è u tempu d'ochju preferitu

U famosu mudellu hà iniziatu a so scambiu cù Gigi da u fattu chì ella parlò di u pastime predilettu, quandu ùn hè micca impastatu cù u travagliu. Questu hè chì Hadid hà dettu riguardu à questu:

"Ricertamenti, spessu i spessu viaghjanu u fattu chì sò cunsideratu festa. U publicu hà una parolla chì aghju passatu a notte nutturna in i discursi cù i mo amici. Believe me, ora ùn hè micca cusì. Hè stata ottu quellu tempu, è avà solu u minimu di abbandunà a casa u sàbbatu à a sera. In a mo vita presente, mi piace à stà vicinu à a mo nativa. Mi pare avè chì ùn ci hè nunda più bella stinnilicatu in u lettu, diventendu viaghjate films o ghjochi video games. Aghju cuntentu assai chì a mo amica sorella hè di u stessu opinione è spessu cumprà a me cumpagnia. Inoltre, sìammu assai piacevule nantu à ceramica. Questa fascinazione infundita in noi a nostra mamma in a zitiddina prima è finu à quandu avemu piace à pintà diversi tazzi, platelli è figurini.
Bella Hadid

Dopu quì, u mudellu famosu hà dicisu di dì di i paparazzi, chì pocu apprezzati in i tacchi:

"Dopu pigliu certi altare in u modellu di l'affari, a mo vita cambiò dramaticamente. Avà ogni u passu di a mo vita hè cupartu da a stampa è ùn pudete micca esse da quì. Sapete, per un bellu pezzu, ùn pò esse accustatu à u fattu chì 40 persone cù càmera di e so attacca da a casa. Eccu i chjappi chì facenu per esse assai pruduttivi in ​​i vostri emozioni. Allora tutti queste astrighjanu nantu à e riti suciali è ci sò sempre e persone chì ùn ci piace micca. Piuttostu spessu, sò chjamatu malicioso è insinsatu, perchè a mio apparenza ùn espresioni nunda. In fatti, aghju sosicatu davanti una mascara, perchè l'internu sò solu una persona ordinaria. A maiò parte di i persone chì mirani à i mo ritratti ùn capiscenu micca ciò chì passa in a mo ànima. Pudete regurgite è aligiu, è hè pussibule patate è chiancile.
Bella Hadid nantu à a porta di Harper's Bazaar
Leghje ancu

Hadid ùn vole micca u so sonniu

E à a fine di a so entrevista, Bella hà dettu di dilli per chì ùn hà veramente raramente:

"Invece u fattu chì mi cunsideranu un modellu attraente è talentu, ùn preferiscenu micca di rienfranchise à u travagliu. Forsi queste hè un pocu di cumplessu chì vene da a zitiddina, o quarchi cosa hè veramente. Ùn pensate micca ch'e aghju un sonnu tortu. Odiò a mo riflettera in u specchiu quandu sorrisu. Quand'avu principiatu à travaglià cum'è un mudellu, pruvatu a rispinti, ma in tempu di avè caputu chì ùn era micca necessariu. Ancu senza u surrisu, a mo faccia palesa assai emozioni è sentimenti ".
Bella per a revista di Harper's Bazaar