Beit Guvrin National Park


U Parcu Naziunale di Beit Guvrin si trova nantu à i colti à una altitudine di 400 metri è accupa un vastu territoriu di parechji mila km². Stu locu hè famoso per i so passaggi sottiliati, chì creanu una cità sana sottuposti cù prisutti archeologichi priservati.

Turistici di parechji paesi aspirate à acquistà cù i posti di stu locu. Visitu u Parcu Naziunale Beit Guvrin, pudete tuccà a cultura di parechji pòtiti chì stàvanu in questa zona in i tempi diffirenti.

Storia di u park

U Parcu Naziunale di Beit Gouvrin hè chjamatu "a cità di millaie di caverne", chì sò in ellu, u spiritu di i seculi passati si senti, perchè u settore nasce in l'anni aC. A cità hà cuminciatu a purtari u nomu Beit Guvrin in u Tempiu tempiu è si trova in a bidegge di dui strade chì si anderanu à Hebron è in Ghjerusalemme . In quantu à a casa muderna, ci era rumore chì i ghjuchi stanu quì.

In queste parti, e persone cuminciaru à stallà davanti à l'esistenza, questu era per u fattu chì a terra questu hè arricchjata cù rocks chalffé, chì sò faciuli di prucessa, dunqua era pussibule di custruisce in forma di strutture subterraneani. À u tempu, una cità grandi subterrazione era furmata, e caves servitenite cum'è case, posti per almacenà l'acqua culligata, è ci eranu fiori enormi per u pumu crescente. A casa per l'acelli era fàcili per compilà, avete aduprà assai furmati, ma i culumbetti sirvuti com'è alimentariu è aiuta in i rituali.

Quì sò stati ingaghjati in a minera di a petra, l'olii pruggittati è i pani creati. Inoltre, i funerali sò stati fattu per u pòpulu mortu, durante l'eserculii archeologi in i ricchi funerari caves anu scupertu sculture di roccia.

Beit Guvrin National Park - attractions

In più di e caves sottu, u Parcu Naziunale di Beit Guvrin cuntene un complexu di caves in forma di campanile, a so custruzzioni hè stata cuminciata in u 7 seculu AD. e. Prima un burcu hè stata fatta circa 1 m, è a cavalla cuminciò, quarchi dipresi righjunsi à a marca di 25 m. Questi cave furniavanu a petra cù tutti i paesi custieri. In i muri di e caves erani truvati numerosi disegni, una di l'imaginari più cumuni era una croce, chì indetta a prisenza di i Templari in questa zona. Grazie à i peculiarità di a struttura in i Cavernes, l'acustiche stravaganti, perchè anu realizatu manifestazioni cuncerti.

Frà e cave sottufelli più famose vi pudete listà u seguente:

  1. Una di e caverne fù chjamatu "Pulaccu" , perchè in i so muri, ci sò signali di l'esercitu pulaccu, chì hè statu tutale di a Sicunna Guerra Munniali in queste terri. Sicondu a struttura, a caverna hà servitu cum'è un bonu, è poi turnò in un palatinu, cum'è evidenti per toti caracteristici. In u pozzu quì hè una scala di pietra in fondu, è à u principiu di a falata, a prufundità di u puter hè simplice semplice. A caverna, chì hè diventata un paloma, hè ancu chjamata Columbarium. Per supra, si sviluppeghja un incostru chjamatu, perchè era pussibule di 3 scalpi da e diverse direzzione. A caverna per i tarreni è enormi, è sicondu i ducumenti ufficiali a più bella in Israele.
  2. Un altru tipu di caverna servita com'è bagnu . In ogni camellu ci sò duie bagnu petite chì siile. U locu induve l'acqua hè vinutu da i bagnamenti hè statu prutettu per chì e persone ùn avete micca malattisce durante a bathing. A caverna ùn hè micca assai grande, ma i turisti anu interessatu à vedemu è cunnisciutu da a vita di quellu tempu.
  3. In questa città subterranea, a ghjente hè stata fatta in a pruduzione, com'è averia a pruduzzione oil . A caverna hè stata fatta davanti a nostra era è hà duie pressi, nantu à quale l'oliu d'oliu hè stata ottata da olives mille. In u territoriu di u Parcu Naziunale di Beit Guvrin ci sò quasi 20 such shop.
  4. Sutta l'usiunale di e residenziale i casali erani i chjosi secreti sottupulari. Tutte e caves sottu i casali sò purtati à una grande sala di columone induve e residenti cuglia. Ùn hè micca solu l'abitazione, ùn sò parechje alcuni sottumessi per tariffi.
  5. Ci hè una caverna per u funerale , appartene à a famiglia di i guerrieri di Apulopanu, stu capitulu hè stata nantu à u tronu per trenta anni. A caverna hè stata aduprata parechje volte, quandu hè solu u scheletru restendu da u corpu trasfurmatu, hè stata eliminata è u corpu mortu hè statu postu nantu à questu locu. Ancu si a caverna era casa di i so figlioli mortu, ma era bella pintava, i dibujati pò ancu esse paragunatu à i pittura in i piramidi egiziani. In i muri hanu imaghjini di parechji avere, animali è e piante. A caverna compone di una entrata à u tèmpiu, induve Apollo Fanes è duie chjuchi chì sò culligati.
  6. Una altra sala funebri hà acquistatu u nome "caverna di i musichi" , era chjamatu cusì pè u caratteristicu caratteru nantu à u muru. À questu l'omu tocca nantu à dui pipi, è a donna hà detta in l'arpa. In a camere di a caverna sò stati grutti sculputi nantu à i dui costi.

In Beit Guvrin, i restumi di a Chiesa di Santa Anna sò priservati, ùn ci hè evidenza chì era natu in questa zona. Era spessu distrutta, ma à a data, a mità di a cupola cù trè strache per i finestri hà survivutu, è ci sò ancu parechji pezzi di mura chì sò attaccati à a cupola.

Cumu ghjunghje?

U Parc National Beit Gouvrin hè vicinu à Ghjerusalemme è Kiryat Gat. Da queste settlements à u parcu pò esse acquistatu in caru o un autobus turistico.