Dolce Gabbana 2014

A fantasia di famosi disinfestanti Domenico Dolce è Stefano Gabbana sorpresii cù a so versatilità. Una volta u couturier prisenta una maravigliosa coletta di vestiti primavera-istati, chì ci porta à l'era di a Roma antica.

Dolce Gabbana Spring-Summer 2014

Cusì, pocu fà recentemente a semana di a moda in Milano. À u spettaculu Dolce Gabbana presenta a so nova cullizzioni 2014, custituita da bè vistimenti cù l'imagine di l'architettura romana. Parlà di e custruzioni antichi è i culonni iònichi. I vistimenti diventate un veru travagliu di l'arte. Ancu li muniti pigghianu i so posti in a dicurazione di i vestiti, l'imaghjini di quali eranu stati cun vistimenti.

Ùn hè micca praticatu più prestu à i mudelli rari. Allora, l'enfasi era nantu à i braccialosi braccialosi neru cumminati cù una fala recta è i vistiti cumminati cù una punta alta. Seranu apprizzati da l'amatori di u lussu è straordinaria.

A strada, à a creazione di a cullizzioni per a visualizazioni in Milano 2014 Dolce Gabbana utilizeghja tessili innovattivi, cum'è a sita vernica. Questu tessuto s'assumiglia di peddi, ma si senti assai più avantasivo. Tali innuvazioni - una rarescita per l'oghje, per quessa, in un vestutu tali una nica vi farà caru è exquisite.

Ancu a più vividamente riflette l'ambienti di u Dolce Gabbana 2014 vestitu, strisciatu di petali di fiori.

Pò esse assicutatu di manera sicura chì questa coleta di vestiti hè veramente un'altra ricontazione di a sofisticazione taliana è chic reale.

A attenzione particulare deve esse pagatu à l'accessori chì cumpensanu i mudelli in u spettaculu. Hè nantu à quattru maiori massari è una cinta larga in u stilu di Roma antica. U cumplementu perfettu venenu i ciumi, cumplitamenti lòggicu di una stampa moderna italiana. Ùn sò solu una forma decorativa, ma dinò un rollu funziona cumpletu di i sacchetti pesti d'oru o biancu, chì cumprenanu quasi tutte l'imbiancatura - da vestiti di nozze à vestiti d'ogni ghjornu.

Quelli chì vanu di sta staghjone à scopra à l'atmosfera di u stili italià è chic, certe voli di attentu à a cullizzioni Dolce Gabbana primavera-estiu 2014.