Pudemu manghjà a meli di perdita?

Per assai persone, a dieta hè assuciata cù un rejetu tutale di u dulce. Questa pò causà irritabilità, stress è riluttante à cuntinuà à cummattiri cù qualchì lotile. Ma micca tutti i dolci ùn sò micca cunsigliatu per u cunsiderà per perdente di pesu, perchè a dieta pò mangà manghjà, ancu in cantitati petite. Questu gustoso, ma à u listessu tempu, u pruduttu dieteticu hè un valore energeticu altu, - 100 g di u pruduttu contene 350 kcal. A miele ùn solu l'aiuta per trattà à i cravings per dolci è di famu, ma ancu di sustene u corpu cù vitamini, chì ùn solu micca abbastanza cun l'usu di platti dietetichi.

Puderaghju manghjà u melatu duranti una dieta?

Talendu par esse possibbili di manghjà manghjà per avè perderu pisu, devi nutà chì, anche u altu valuru di energia, u melatu di a dieta hè utili per parechje motivi. Hè aiuta à aghjuntu u metabolismu è analizà u grassu in e duminii problemati. In osservazione di una dieta, hè permessa di vìviri una piccula quantità di bevii cù u so usu. U meli pò esse aghjunghje à bè in casu di zuccaru, ma hè megliu micca di vìviri più di 3-5 culler di cucina di ghjornu. Pò esse aghjuntu à u prublemu vicinu: in un vetro d'acqua fogera di calori pozzate una cullizzioni di meli, una fascia di limonu è di bevi 15 minuti prima di manghjà. Hè vale di ricurdà dinò chì u melicu pò esse riesciutu à aghjuntu à l'acqua calda. Se a tampiratura di a biacenza supera a 60 gradi, sustanzi saziusi sò liberati da u meli. Accuglianza in u fegato è pò causà avvilanamentu alimentariu severa, è cù un usu prolongatu di cervezi calzini cù a melone pò cuntribuiscenu à u sviluppu di e mai più malatie cumplicità è riesce.

Beneficu è dannu di u meli

Honey hà un effettu benefizièvule annantu à u sistema nervu, improvisa l'umore è aumenta a resistenza à u stress . Inoltre ne normalizeghja u statu di u viaghju gastrointestinali, ripendi u corpu cù carbuidrati è aiuta à sopra i cravings per dolci. Fructose è glucose, chì sò parti di u meli, formanu l'attività di u sistema nervu, migliurà a memoria, dà vivacità. Una altra parte di a melia hè acqua è un gran numaru di minerali, cumpresi u magnesiu, calcium, iron, zinc, iodine.

Malgradu u benefiziu di sustenimi utili, u melellu deve esse usatu cù preca in u gravidenza, cù l'acidezza più grande di u stomacu è e malatie di i vessi biliary. Ùn hè cunsigliatu, ci hè bisognu per i zitelli sottu dui anni, alimenti di mamma, cun diabetes è una tendenza à reazzioni allergii. Per evitari effetti sposti, ùn manghja più di 80 grammi di meli di ghjornu.