Abby Lee Kershaw

Ghjente s'assumiglia à un elf dopo di fata, cù i stessi ùltimi ochji è una figura fraffa. Hè Abbey Lee Kershaw - luminoso, charming è riescita. U mudellu di 25 anni, ùn hè tantu longu di principià a so prufissioni, hè diventatu assai populari è populari oghje. E a so aspetta inspira parechji disinfettori è artisti di moda.

Biografia è carriera

Nascìu Abby Kershaw in Melbourne, Australia in u 1987. U so babbu hè un impresa di u bancu, è a so mamma hè un psicologu forense. Ùn ci era micca granni ingressu in a famiglia. A zitella mai pensò à u modellu di u travagliu è ùn hà mancu compru magazini brillanti. Questu ùn avia nimu soldi. Abby ùn anu pussutu imaghjine chì quella di posa per i cambiò puderia esse pagatu da i soldi.

À l'età di ottu, i genitori purtàvanu pocu Abby Lee à una scola di ballet. Hè u so modellu ghjovanu per una figura fràgica, a postura propria è a capacità di stà sottu à u velu attente di a lenti. Tutte e so ritratti sò assai artistii è micca ghjucate.

In u 2004, à u cumpetu mudernu australianu, hà venutu è dopu chì trasladò in Sydney cun fermanu cunvinta chì volia diventà mudellu. In u 2005, in una di e piani, Abby hà avutu u scudru di l'agenza Chic Management. Un cuntrattu fù firmatu subitu. Ma a carriera s'hè trasfurmata pianu pianu, perchè u mudellu di Abby Lee Kershaw trasfirìu in New York in u 2007. Ci hè firmatu un cuntrattu cù una altra agenzia - Next Model Management - è a so attività hà cullò u cullaburaghju nantu à a cullina. U portal Modellini cunnisciutu chjamà "u prublemu superstar".

In 2008, hà participatu in 29 mostra. Hè un mudellu populari è famusu. A moda casa Gucci hà fattu Abby a face di u so aroma di Flora. È Karl Lagerfeld ci chjama u so musa. U mudellu elf si face a faccia di a so marca.

Hè stata ancu senza resistenza à a bella ragazza è u marcatu di a moda Victoria's Secret. In u 2008, Abby camiò nantu à u podju in i so mutanni.

Ma ùn pensate micca chì a carriera di mudellu hè cusì faciule è nuvola. À una di i manifesti di a maghjina di Alexander McQueen, hà hà scappatu annantu à u podju. Idda era cusì cusì intigrata chì l'Abby ùn pudia micca spiccà liberamente. E, avvicinannusi à l'ale, era già allungatu lentamente i so peri. Solu solu faciule più faciule quandu u corselet relaxed.

Un altru incidentaghju spéciale hè in u 2009 in a mostra di coletta di Rodarte. Abby Lee hà da passà nantu à i tacchi sù altri, è in qualcunu puntu ùn puderebbenu resistenza è cariu. In u caduta, u mudellu hà gravamente danni u ghjornu è passava u restu di staghjoni micca in u podju, ma in u lettu.

Hà participatu à parechje spettaculi è e cummirciali di pubblicazione, hè stata stampata nantu à a tappa di a rivista - a lista di e so òpere hè abbastanza impressiunanti.

In u 2010, Abby Lee Kershaw stridò per u calendariu Pirelli, chì era filmatu da Terry Richardson. In u 2011, V Magazine hà chjamatu u mudellu australianu più successu dopu à u MacPherson.

A vita persunale di Abby Lee

A stu mumentu a donna vive in New York. Hè prigiunatu di disignu. I so caratteristi preferiti sò elfos è sirene. Ricorsu in casa una castagna hè stata appiccicata - una lucertula. Kershaw hà un piercing in u nasu, in u zuccunu, in u putru è sette punchetti in l'ore. À u so corpu ci sò parechji tatuaggi.

U modellu s'assercize à Matthew Hutchinson, un musicista di a banda A nostra muntagna. A strada, in 2011, Abby Lee divintò u so participante.

I mudelli più populari di u mondu ùn si stanu senza l'attinzioni di u portali Models.com. Hè quellu chì faci a qualità di riprisentanti riprisentanti di u modellu di impresa. Sicondu i saluti à u podju, apparenze nantu à e rivista di e cummirciali sò impresi nantu à 100. A ora, Abby Lee Kershaw hè quindicatu questu in questu classificazione di pertinenza è di pupularità. E probabilmente chjucu, sta ragazza ùn pensa micca di firmà.