Chandeliers in l'internu di u salottu

L'scelta di una bella candela hè un cumbattimentu assai minuciosu, ùn passava prestu cun pressa è fuss. Per esempiu, piglià u salottu. Quì si aprènghja in notte, riceviamu l'assistenza è u sensu di cunfortu è comodità in questa stanza serà largamente dependerà di manera chì u chandelier hè sceltu. È qualchissia interiore, ancu i più ricchiati, ùn vede micca bellu armoniu è finitu senza illuminazione nicissatu.

Comu sceglie un canchju in u salottu?

Prima di tuttu, hè necessariu di misurà a grandezza di l'aranciu cù l'area di l'abitazione, chì hè, u grandu di l'arandela si apparia cù u grandu di l'abitazione - un aranfu pompiu in una stanza chjarita serarà strana, è à u cuntrariu, un elegante artefacte d'illuminazione serà "perdutatu" in una spazio grande. Hè per quessa, ùn si pò esse consideratu solu solu l'aria di l'abitazione, ma ancu l'altitudine di u teìculi.

Un fattore impurtante - furnisce u candela, com un artefacte illuminante, un illuminatu suffine è di qualità. Dunque, cunziddiamenti chì per i salotti di u salonu, a norma di l'illuminazione chì generalmente hè cumposta hè di 20 W / m2, elettu una lampara cun lampadini abbastanti.

Disignu di canillari in l'internu

Sicura chì u candela ùn hè micca solu un artefactru di illuminazione; in l'internu di a sala di vita hè ancu un attellu luminoso, "elementu" attuale "attivo" chì sustenenu u cunsigliu generale di l'abitazione. Hè per quessa, u spettaculu stilisticu di u candulariu deve currisponde à u stilu di u disignu di u salottu - hè ridestu, per esempiu, per parechje un miraculu di l'equipazione di l'illuminazione muderna fatta di chrome è vetro nantu à u fondu di u wallpaper di tela per antichi è mobili da mobili antiquarii. Per un designu stilisticu di a stanza, un candele in u stilu di u classicismu hè più adattatu. Lampi di canzoni classificate per u salottu sò fatta di bronzu, a carcassa hè coperta cù u doru, i pezzi arti sò largamente usati, in regula cundimentu eccezziunali cù colgante fattu di artighjatu cut glass or crystal. Tali chandeliers attranu amireriscenu e fighjà u lussu di l'internu. Di sicuru, u prezzu di tali candele ùn hè micca picculu. Ma! Clàssicu sempre hè sempre un clàssicu - ancu dopu à parechji dicennii sta càndula vi face armoniosa è sfascià l'statu di u patrone di a casa.

No less popular candle for the living room in the style Art Nouveau . Hè assai prefessu chandeliers per i so inusual - ponu assai elementi curvati è ornate, fatti di vetru multi-culore, metale, legnu, ancu cuoio o usando e pietre semipreziosi. Spessu, i candele in l'architettu Art Nouveau ani stati strazianti - fatti in folli, piante, farfalle, paesi o fiori. Ancu quandu si aprechendenu, sti candelei vanu quarchi origginali è cumpiendu u salottu cun qualchinu charm è charm.

E, sicuru, ùn pudemu micca dì di l' stile di l'alta tecnulugia , cusì amata da sapienti di solu solu solu di designe è spazi libri. Dopu i canonichi di stile, candele in u salottu in u stilu di l'oi tech sò lacuna è simplicemente in forma. Sò fatti di mudelli praticidi muderni (aluminium, plastica, vetru, l'azzaru) è avè, per regula, rigulari formi geomettichi. Fate questi lampisti ùn avete micca truvà caputravari cù foglie è fiori. Pudereti, saranu chandeliers in a forma di diamanti, trianguli, banneddi o quadri, forsi per avè parechji elementi insoniti di stanzi strani. Ma di tuttu modu stà questu serà a rappredurezione di tutte e tecnulugia muderni, serà u glossu di i superfini chroni è u ghjocu di a luce nantu à un vetru lupu.

Chandelier, quantu hè questu, in ogni casu si deve esse una chjave di l'internu di a vostra sala.