Contenutu caluricu di frutti secchi

U fruttu seccu sò una fonte annata di vitamini è nutrienti. Nutricionisti sò sicuri chì questu hè una grandezza per un prugettu in casu l'alimentariu tipicu ùn hè micca dispunibule. In questu casu, vale a pena cunsiderà chì l' indici glucémicu di frutti sechi hè abbastanza altu, perchè ci sò assai zuccarati, è per quelli chì pacenanu di diabetes, vale a sceglie un'altra opzione.

Contenutu caluricu di frutti secchi

Per pudè definisce quale fruttu seccu à sceglie, pudete focusà nantu à a table di calori. Pigliate in contu: tutti avianu un valore di energia elevatu, è ùn avete micca abusi di micca di guadagnà molti calori per ghjornu.

Allora, quantu ci calori in frutti secchi:

In cunsiderà u cuntenutu di caloria di frutti secchi, sò usati per a perdita di pisu cun prudenza, di a matina, com'è sustitutu per a postre. Perchè parechje persone, un reghjettu sanu di u dolce ùn hè micca realisticu difficultà, è à i primi passi, hè pussibule di utilizà frutte seccu per reemplazari dolci dolci cun più utuli.

Dieta nantu à i frutti secchi

I frutti secchi ponanu un bocca unica, chì vi permette di sèntelu à sente e duie necessità: cravings per dolci è di sàzia. Per annunzià u desideriu di manghjà un elefante, hè abbastante à tene 3-5 pezzi d'albiteri secchi o prugne , è, pianu lentamente, masticà un in un tempu, cun un vetru d'acqua o tè senza azucarera. À a fine di stu manghjà, u zingerà lampassi sanu significativamente, è dopu à trè 15-20 minuti trovanu chì sensazioni in u spazi abdominal ùn anu micca moltu.

Inclusa i frutti secchi in u menu hè megliu per un secunzu colazione o un pranzu di dopu. Per esempiu, cunsiderate questa scuperta menu di basa nantu à a dieta curretta per a perdita di pesu:

  1. A vacanze : l'ova fritta o omelette cù u pumadoru, u tè senza azucarera.
  2. U secondu u colazione : tè senza zuccaru, 3 - 5 frutti secchi (micca più di a mità di vetru in volumu).
  3. Lunch : sopra ligera à u caldo di pollo cù leghje, una fetta di pani di cereali.
  4. U secondu sirviziu : a mità di una tazza di casgiu o un vetru di ryazhenka.
  5. Cena : pesci di cociutu, puddaru o vacca cù un guarnitore di cole è altri legumi.

A manghjà cusì cun questu menù pò esse quantu à vulite, ùn ci sarà micca male à u corpu. A perdita di pesu in stu casu duverebbe realizatu à una rata di 0.8 - 1.2 kg per simana.