Induva hè a vitamina K cuntene?

A vitamina K si riferisce à vitamini solubuli in grassu, è per quessa, cullucate in i tessuti grassi di u nostru corpu. Vitamina K si trova in dui formi: vitamina K1 è vitamina K2.

Perchè avete bisognu di vitamina K?

A vitamina K hà un rolu primariu in i miccanisii di a cugliera di u sangue è hè necessariu per noi per a formazione normale di l'osse - perchè hè rispunsevule per l'ingesta propria di calcium à u corpu. Aiutà ancu u corpu di produci l'osteocalcin, una prutetta chì aiuta à migliurà a massa d'articulu e reduce u risicu di i pussibuli fractures. Inoltre, a vitamina K:

Induva hè a vitamina K1 cuntene?

Questa vitamina si ncùantemu in tutti i ligumi fruttu, chì anu un culore verdi fucchiare sucietà.

Chì i manciari cuntenenu a vitamina K2?

Emu metuemu in i seguenti prudutti:

Quali corsi cuntenenu a più vitamina K?

Nota chì dopu averebbi coccia, u cuntenutu di a vitamina K in elli hè cresce significativamente.

Un altru alimentu sò vitamina K?

I prodotti di vitamina K include:

Vitamina K è u so requisitu ghjornu

A quantità di vitamina K hè di 65-80 milligrami per ghjornu. Normalmente u cunsumu di ligumi è frutti sò abbastanza pi chistu di sta tarifa. Per esempiu, ritendu chì duie cuccotti di purpurinu tombola cuntene 153% di a dosi di cunsigliu di vitamina K.

Chì hè una minaccia di carenza di vitamina K?

In casu induve a vitamina K in u corpu umanu è troppu picca, si pò esse pruvalenza incontrolled - puru este fenomenu hè rara. Comu regula, a carenza di vitamina K hè osservata sott'à e cundizzioni:

È dinò:

I indicatori di a carenza di vitamina C sò:

A quantità di vitamina K chì pò esse dipositu in u nostru corpu hè tantu chjucu, è hè abbastanza solu per un corpu di tempu. Per questa raghjone, nantu à a nostra table di ghjornu, ci vole à esse verdura è frutti, è ancu altri prudutti chì contientanu vitamina K, prudutti.

In quale casu hè vitamin K dolci?

  1. A fibrillazzioni aurie - una malatìa chì pruvucassi l'arritmia di u cori, hè assuciatu cun un altu cuntenutu di protrombine, chì, à u turnu, hè correlatu cù l'usu eccessivu di l'alimenti chì cuntenenu una gran quantità di vitamina K.
  2. Vitamina K aumenta u cugliu di sangue. Questu significa chì e persone chì per qualchì raggru arianu pigliu l'anticoagulanti, ci anu limità i so alimenti chì cuntenenu vitamina K in a so dieta - per ùn micca di sguassà l'accion di a droga è per evità a furmazione di coaguli di sangu.