Santiago de Chile - attraversi turistiche

In Santiago de Chile, attrazioni per ogni gustu di i turisti. Eccu, architettoni magnifichi, bellezza naturale inusual, assai monumenti, musei unichi è assai altri attrazioni per i viaghjatori.

In ogni casu, a capitale chiledda hè cunzidiratu unu di i più interessanti è insinti trà e cità principali in u mondu. È ùn hè micca surprisante chì i turistici di tutte e mondu cercanu cercà quì.

Architettura

Hè sicuru di dicu chì e principal attraversu di Santiago, Chili - hè una unicu è unicu architettura chì ombe a cità cù una atmosfera spettacula.

U principal quadrato di a capitale hè Plaza d'Armas - l'area d'armi, pruggittatu ancu à l'ora di a fundazione di a cità. Circundendu questu, cum'è accustuvutu à a fundazione di e città da i cunquistaduri spagnoli, sò i seguenti strutture erettu in u stili baroccu:

In a piazza hè ancu un munimentu à u fundatori di Santiago P. de Valdivi I - l'hà apertu in u 1960.

A strada principali di a capitale chilena hè Alameda, chì significa u Alley of Poplars. Hà un altru nome - in onore di u peleu per l'indipendenza di i tarri latini americani da i colonialisti spagnoli Bernardo O'Higgins.

In generale, l'architettura hè assai diversa - se a piazza principale hè duminata da u stili barocca, in altri parti di a cità ci sò edifizii custruiti in u stilu di modi neoghetique, moderni è in altre direzzione. Naturalment, ci sò ancu edifizii mudernici di metallu, concreto è vetru.

Scrivintendu Santiago, i posti di sta cità, nantu à certi attraversi turisti è edifichi, andemu in più di dettu.

1. La basilica di a vèrgine Mercedes . Stu palcuscenicu si trova vicinu à u quadru di a capitale. A basilica appartene à a Chiesa Catolica - hè stata custruita in u XVIe seculu è hè attualmente in lista di i monumenti naziunali di u paese. A basilica hè bellissima architetturale, dipinciuta in culori rossi è gialli nòvuli inghjustu.

Originamenti, a basilica hè stata edificata in u 1566, ma i terriqugei a distruttu - hà da dui volte à ricustruisce l'edificu - in 1683 è 1736. Inoltre - questu, sfurtunatamente, hè una prublema cumuni per i chilien, perchè u paisanu spessu suffrezioni di terrequali distruttivi. L'ultimu di u più grandi hà fattu à frivaru di u 2010.

2. Chiesa di San Vicente Ferrer Una altra struttura di cultu notavule hè in u parcu di Los Dominicans, chì riceve u nome in onore di l'ordine catòlegu.

A custruzione di a chiesa s'hè culminata in u 1849, ma solu dopu à settembre 28 stanu instalati campane - u campanile hè urganizatu in una di duie torretti.

A chiesa hè stata gravemente danada da u terramotu di u 1997 è, anche u fattu chì i travaglii di restaurazioni hè sempre in permanenza, i servizii si trovanu in a ghjesgia.

3. La Chiesa di Santo Domingo . A Chiesa dominica fù custruita in u 1747. Above a creazione di una struttura unica, cù i più belfri belfri, u famusu architettu di los Santos hà travagliatu à quellu tempu. In u 1951, Santa Domenica anu ricunnisciutu cum'è un monumentu naziunale di u paese.

4. L'edificazione di l'affari strangere di Chile . A cura hè ancu traculata à u Ministru d'Affranzii stranieri, custruitu più di 200 anni fa - in u 1812.

In oghji à l'oghji attualmente oghje altre strutture amministrativi impurtanti, cumpresu u Cisterna Centrale di u Chile, a custruzzione di u Ministeriu di finanziari di Chili è altri.

5. La Casa Roja (Casa Colorada) . Comu chjamatu prima, ci sò parechji interessanti edifici in Santiago, custruitu parechji seculi invece, ma a maiuranza di elle fù riposu è ricustruita dopu à 1900.

In ogni casu, una settimana piacevuli hè a Casa Roja - custruita in u 1779, hà mantendu da a so apiecia originale, sottu à terrimoti chì a capitale di u Chili scutia.

6. U Stadium Nazionale . U stadiu più grande di u paese - oghje chì ghjè accade 63500 spettaturi, anche l'attenza arricchiale hè più di 85 mila persone. Hè stata stallata in u 1962, quandu sò stati banci in u stadiu - dopu a ricustruzzione è a stallazione di sedi individuali a capacità di u stadiu diminuite. Oghje, u stadiu hè un cumpratu sportivale cumminciali, in quale, in più di u campu di football, ci sò piscatorii, tribunali e salone chjusu.

U National Stadium hè stata abbandunata in u 1939 è si palesa in a storia, solu da u pusitivu è da u negativu.

Allura, era quì chì passanu i partiti di u Campionatu Mundanu di u 1962. In particulare, in più di u restu di e reunioni, u ghjocu finale è a festa per u terzu pianu facianu nantu à u campu di u stadiu, induve a squadra chilena hà venutu è ottene u megliu risultatu in a storia, avè guadagnatu u medaglia di bronzu in u campionu di u mondu.

In u 1973, dopu à u golpe di Pinochet, u stadiu divintò un tipu di campu di cuncintrazioni, in quale eranu più di 40 mila prisidenti.

Attraversi naturali

Interesatu à ciò chì vede in Santiago, Chili? Assicuratevi di attenti à i attraversi naturali.

Frà quì hè a muntagna di San Cristobal - hè ghjucatu da un veicule. Da a muntagna hè una vista stupenti di a cità. In parte nantu à a muntagna, ci sò assai posti interessanti - un bot un restaurant, un zoo. In a muntagna, ci hè una statua di a Virgine Maria (36 metri d'altitudine), chì parechje cupèghjanu a cità è prutege.

Note chì in Santiago hà assai parchi, chì ùn hè micca surprisante per una cità grande. A più grandi, chì cumporta una zona di quasi 800 ettari, hè u Parcu Metropulitanu - si aghjunta parechji avvenimenti culturali è sportivi, a maiò parte di quali sò liberi. E perchè u Metropolitanu hè unu di i posti più favuriti di restu per i residenti è i visitanti à a capitale di Chile.

Frà altri parchi di a cità si meritunu cusì:

Cultural Attractions

Ci hè parechje musei in Santiago. Unu di più interessante hè u Museu di l'Art Pre-Colombinu , chì apre i so porte solu in u 1981. Hè presagiu un grande numaru di diversi troches archeologi, articuli rare chì appartenenu à l'era precolombina di e tene chilien. In generale, l'expositioni di u museu porta un periudu di 10 mila anni!

U museu di l'arte mudernu , apertu in u 1949, hè ancu attraente à i turisti. In i so altezzi, parechji opetti d'arti, da a mità di u seculu XIX à i creazioni muderni. E no solu scultori chilien, artisti, ma ancu altre stranieri. Esibizzioni di creati chì travagliani in questa o quella direzione sò stendu sempre dinò.

Interessante serà u Museo Nazionale di Fine Arts , in u quali colecciones di e pittura è sculture sò culligati unichi.

A Cognitive serà una visita in u Museu Storicu Naziunale , apertu à u 1830, in quale serà possbile per accede di a storia di u Chili è di u cuntinutu in tuttu sudamerica.

À l'attraversu culturale di Santiago, ancu cun una storia tristi, hè digne per attribuisce è Villa Grimaldi - hè quì chì in u XX sèculu i ghjente creativa cuminciò.

In u territoriu di a villa era una scola, un teatru. Dopu chì Pinochet hè vinutu à u putere, in l'anni 70 di l'ùltimu seculu, l'intelligenza intigrali era basatu nantu à a villa. Solu doppu a caduta di a prutesta di dictadura, sapemu ciò chì era successu nantu à u territoriu di u locu criativu. A stu mumentu hè un memoriale dedicatu à un periculu difficultu è tràgicu in a storia di u paese.

Cumu ghjunghje?

È questu ùn hè micca una lista cumpleta di attrazioni di sta bella capitale - se tenete l'oportunità, assicuratevi di andà à a cità latina più belli per avè cunnosciutu pirsunalu.

Per arrivà à Santiago , avete da fà un volu transatlanticu. Sfortunatamente, ùn sò micca diretta diretta da Mosca - hè necessariu di fà dui o trè trasplante.

A percorsu sanu vi piglià almenu 20 ore. U prezzu di u volu dipende nantu à u percorsu è a strada scelti. Per fà u dirittu, pruvate parechji varianti di u volu. U prezzu di un bigliettu pò varià assai in sicretu chì i trasporti di u trasportu di u trasplante hè sceltu per vularii.