Hibiscus rose "Madonna"

Varieghji di rosoli tromba e hybridi, assai usati in gardening, ci sò più di 400. Ogni parrata in u so modu hè bonu - quarchi rosati anu un colorante pocu, l'altru - un aromu dilicatu delicatu, u terzu chì sò resistenti à i malatii.

Una di i rosoli iberii te-più famose hè a variità "Madonna". U so nome uriginale è più correctu hè "Schwartz Madonna". Scupremu nantu à e peculiarità di sta varietà di sti fiori belli.

Rosa Negra «Madonna» - descripció

U culore tradiziunale per tutti i vostri arbre propici hè, sicuru, russu. In ogni casu, hà parechje tonalità, tutte ligere è scuru. L'ultima siate assai eleganti è nobili. Una di e variità chì anu petali di u sabbi più fosse di rossa hè a rosula "Schwartz Madonna". A volte pareanu casi cum'è nìvuru, spiciarmenti cun u partitu "terri". "Madonna" hè un rositicamenti classicu cù un brou densu, chì, revelendu, mostra tutta a so magnifica bellezza di l'inflorescenza sicurità.

I fiori di sta rossa sò vigurosi, abbastanza grande è pussedenu un diametru di 10-12 cm. L'arbulu rosu hè erect, altu è putente, più di un metru di diàmitru. Hè bè ramificata è si sviluppa larga, chì deve esse cunsiderata à u pruduzione di u tè-hibridu s'arrizzò in un postu permanente. Per l'arbulu "Madonna Schwartz" carattarizatu da numerosi risici longi, à l'estremità chì anu crescenu unica fiori.

U follu di a rosula hè un veru scuru oscuru, bellu è brillanti, se a pianta hè sana è micca espunuta a peste. I foglie di a "Madonna" hà tracciatu bè cù assai fiori - ùn era micca nunda chì una cumminazione hè stata inventata! Piinghjendu nantu à i novi filòsufi, anu iniziatu un tagliu di vinu russu.

A qualità sorta di questa variità sò quelli nantu à ellu. In a cut-out form, a rose "Madonna" vi piacevi cù a so bellezza per una settimana, sopratuttu se pò mette un pillulu di carbugna attivatu o un pezzu di ghiacciu in un vase florale. Ricivelli longu aperti di a "Madonna" è nantu à a machja di un té-hybrid rose.

Questa fioritura hè rinfriscanti, ma hè sempri megliu di coperà in l'inguernu, in particulari in e regioni sittintriunali.

Da i difetti di a varietà, avemu nutatu l'absenza quasi cumpreta di l'arumu caratteristiche di rosi. In ogni casu, l'apparenza incantevule di a "Madonna" vale a pena, affinchendu ùn prisintà cura di e chjappie!