Cumu tratta i cìmi?

I Cramps di i musculi di a perna sò sempre una consequenza di a violazione di l'abilità naturali di i musculari per relaxà. Questu hè facilitatu da u danni musculare è di l'irritazioni constantu di u sistema nervu, ancu di a deshidratazione è di a fatigue. Ma quandu duverebbe pigliatu, cusì parlà, colic muscular, avete sempre sapè infurmatu di i primi aiuti di cunvulsioni.

Cosa da fà cù cìmuli?

Allora, cumu per curing cramps? I primi aiuti per cramps hè, sicuru, massaggi. Pruvate aghjurnà intensamente è unclench in u musculu in quale l'esercitu hà risultatu. Cù cù un cantu in a perra, pruvate à pusà per andà in un locu è, tenendu u to pulgitu, tirimene nantu à sè stessu finu à u restu pè. Inoltre, i musculi cumunitati pò strufinà, per un pocu minuti, cù pezzi di ghiacciu. Se a piera hè falata in a notte, hè abbastanza à diventerà nisunu nant'à un pienu friddu è di morta.

Un solu rimediu per crampsi in i gambi hè l'ingfie. Per a so preparazione, hè bisognu à mischiri dui cullizzioni di mustarda cù culletta d'oliu d'oliva è fretallu u spassiu.

Se u dulore hè troppu forte, pruvate a piglià un anestèsimu, cum'è l'aspirina. Serà aiutatu à restaurà a microcirculazione in i navi di i gammi.

Ricordi folki per crampsi in i cattivi

A data, ci hè una bundanza di fondi da rampi nantu à i peri. Ma in a maiò parte di i casi, avemu sempre preferitu i medii facianu da i prudutti di casa. Cusì, per esempiu, quelli chì soffrenu per crampsi in u pienu, hè vale a rubbarà i pede di pettu cù u zucca di limonu duie volte per ghjornu.

Inoltre, i rimedii di casa per cramps ponu esse fondi fatte nantu à a celandina, foglie foglia, timore, etc.

Se a quistione: "Cumu libbirà i cunnessione?", Hè diventatu primordiale, preparanu un beie curatori. Per una basa pigliate ciorna di u pane di centu, sceta cun acqua furiosa è insiste à quatre ora. Dopu dopu aghjunghje un pocu levitu è ​​si spende in un locu caldu per sei ore. Pigliate esse 100 ml prima di pranzi.

Per avvistà u novu apparenza di assicurazioni aiutavamu è a cammarinu di a chimica chjesa. À 1 spinafu. chamomile 2 tazzi di acqua di ebberu. Insistiu più à una ora, pudete bè in parechji porti trà e manciari.

Per scurdà sempre per cramps, preparate una cullizzioni d'arbe: patevuli d'ottiri, ortigas, mint, spori, militare è granu. Piglià a solita quantità di tutti l'ingredienti (in totalità, per ottene 100 grammi), aghjunghjenu 200 ml d'acqua è fate coccia 15 minuti. Dopu a cullezzione hè stata infosa, pourla in un cullette ghjuvatu, lampendu i peri. Questa terapia, se face vene ogni ghjornu, sarà salvatu 10 ghjorni da spasmi in li tene.