Earring-balls, cum'è in Buzovoy

L'astresce di u cummerciale per parechji fimmini di moda sò certi testimonii in u litmusicu, aiutendu à tutta a diversità di idee di designu è idee per sceglie quelli chì sò destinati à diventà tendenzi reali. Hè per quessa chì e donne anu studiatu in dettuale l'imaghjini cumposti da attrici, cantanti, principale è lighjesi secular. Hannu accadutu chì i novità di i più famusi casi di moda sò u primu à pruvà a celebrità. Un'altra longa, u prisentatore di TV famosa in Russia, è per un qualchì tempu una entreprise, Olga Buzova, amparò i fioriti pendelle chì anu distruttu l'uriginale in u situ. Oghje, circundante braccialini, cum'è Buzovaya, vulete acquistà assai zitelli chì si mantenenu passu cù e tendenzi mundiale. Ùn hè micca sicretu chì no tantu tempu Olga hà apertu a so propria magazzina d'elite chì cullava una cullizzioni chì si mette à u so gustu, ma a zitella hè fidule à i braccialini. Ciò chì hè bonu di a novità? Qualessu hè chì l'autore di a tendenza attuale?

Earrings cun un nome mundiale

Furtunati, com'è Olga Buzovaya in a photo, sò una versione più bella di i perli perli di classi. U luminariu elegante di una granagghia, chì si metti in perfetta à qualsiasi stilu, hè stata supplementata cun un dettu uriginale - a seconda perla, chì in maiori supera a prima. Un grande alice hè situatu à l'esternu di u lògu d'uccidintali, è u sicondu, chì hè attaccatu à l'altru finale di u brocchetta, dopu à u lobu. U bigliu aumentatu di a seconda bola permette à appendà in una cavità naturali à l'ombra, cusì u pruprietariu di ete parechji ùn anu micca spiagalli. Qualei di i diseggiani hè stata cun una grande idea di creà un tali ornamentu?

Senza dubbitu, solu una donna vera, chì cunnoscia a moda è e preferenze di e nobili moderna, puderia piace un invenzione. L'autore di dùarmi duomini di i pouches era Camilla Michelli. U designer di accessori hè statu invitatu à a cooperazione di Raf Simons, chì hè u direttore creatore di a famosa modesta casa Dior. U fruttu di u travagliu fruttìvaru è l'altru quattru ardi di eculare da a cullizzioni di Mise à Dior, cunquistate micca un core femminile. A novità hè stata apprezzata in seguita da a stilla divas - Emma Watson, Natalia Vodyanova, Charlize Theron. In più di i famigghi domestici Miroslava Duma, Elena Perminova è, sicuru, Olga Buzovaya, chì era unu di i primi per affirmà i musicisti stylish.

Collection Mise en Dior

Emerald è e aranci rosa, cum'è Buzov, sò solu dui mudelli di a colti Mise en Dior. Camilla Michelli hà sviluppatu assai variazioni di questu mudellu, diffirenti in culori. I più populari sò i culori classici di e perli naturali, chì include bianca, rosa è negra. Tali arazzi pò esse disprezzati cum'è suppulu di qualsiasi vestiti di veda, è ogni ghjornu, se l' eleganza è u lussu sò parti integrali di l'imaghjini. Ci sò dinò mudelli originali in culori rossi rosse è esmeraldali, è l'aranciu di fantasia, u ramu hè incrusciatu cù cristalli chjudi. Purtativi eccezziunamente eccezziunale cun una superficia aspetta di parechji sordi d'oru è pezzi, è mudelli cù l'effettu di u divorziu di marmaru. Puderanu è purtati cun un elegante stiloso, è cù pappagallo, chì ùn pò micca ammuccià l'originalità di i pouppa Mise en Dior. Ci hè cunvucatu chì queste arrecilli pò esse acquistatu in parechje è da a pezza.