Ring with turquoise

Sta petra era cunnisciuta finu da l'antichità. Mentre u 6u seculu aC o pharaoni egipciani mandonu i so servitori per a furmazione turchese è apprezzati assai a gem, cunziddiu un simbulu di vittoria, grandezza è felicità .

Anelli di turquoise naturali - i matte di scelta è cura

Questu minerale pò esse chjiru l'oltre, bleu fondue o verde. U culore di a petra hè da a so cumpusizioni - turchese hè una cumminazzioni di fosfatà di còpru cù aluminiu, è à volte cun l'oxidu di ferru. Cunsiglii di cristalli chjudi, hè capricci in u pettu è grooming. Per quessa, u pruprietariu di l'anellu cù una petra da u turchese hè cunsigliata per sguassà quandu interaccetta cù l'acqua. Inoltre, l'esperte ùn cunsiglianu di mantene in i posti luminosi è spessu sottu sposti à a luz di u sole, altri m'offrassi pianu pianu è "crescente".

Ci hè parechje varietà di turchese:

Hè cresce chì a prima opzione hè bona per natura intrepittosa, ambiziosa, u sicondu hà da aiutà à i travaglii è i travaglii; u terzu prumessu deve esse datu solu à quelli chì anu cumprata tuttu.

U minerale pò esse divisu sottu à i seguenti caratteristiche:

Anjetti cun turquoise da l'oru è l'argentu

In cunglisazione cù issi metalli, u minerale acquessu un attrachju è attraente. Inoltre, hè l'argentu di culore cun turchese chì ponu aiutà à e persone cun un sistema nervoso distruttivu, suffrenza di disordini di u sonnu, pescoli. Sta cumunione anu un effettu benefizièghjanu nantu à l'immunità, regule u travagliu di l'organi internu.

Un annu d'oru cù turquoise aiuta à aumentà l'attività di l' intuizione è hè un bon amicu in una relazione d'amore. Longa fà sta petra petra hè statu presentata com'è signu di pura è eterna amore.

Turchese hè beni cumpratu cù altre pietre preziosi è semipreziosi, beni adatti per i biancu e bruneti, ùn hè micca prezzu assai prezzu. In ocasu, pudete truvà urani originali cù sta petra, chì sò adattati per u rigalu à e donne di parechji età. A gemma rigali ideali serà per signali di u zodiacu cum'è Aries, Taurus, Sagittarius.