Copo


Kopo hè un locu naziunale in Argentina , chì hè un territoriu medioambientali in u dipartimentu di Kopo, a pruvincia di Santiago del Estero. Kopo hè stata fundata in u 1998 è hè stata destinata à priservà è aumentate a biodiversità di e spezie rari.

Funzioni principali di l'attrazioni

U parcivu naziunale di Kopo hè situatu nantu à u territoriu, a zona di quale ocu 1142 metri quadri. km. A riserva hè una parte di l'ecosistema di u Chaco cun clima relativamente bonu è cálido. Ogni annu, quì cascà una media di 500 à 700 mm di precipitazione. Annimali sparichjenu in i zoni di u parcu di Kopo, sò sottu amuzione riali di extinzione. A maiò parte di l'attuali parechji ghjuvoni, jaguars, omicelli, unipochi di armadelli è pappagalli.

A maiò parte di e duminii prutetti di a riserva sò boscchi di boschi. U so principali rapprisentanti hè u quelucchju russu. I scientisti anu truvatu chì in u densu timberu di caoba cuntene assai tannicu. A principiu di u XXu seculu, u 80% di Quebracho criscinu nantu à u territoriu di Santiago del Estero , questu numaru hà diminuite significativamente, ùn sò micca più di u 20% di sta spezia.

Cumu à u parcu?

U Parcu Naziunale di Kopo hè megliu da u Santiago del Estero. Dà quì, in un caru allu è u taxi, tenete bisognu à tramandà u RN89 è RP6. U viaghju dura più da 6 ore di medità.