Tucume


U paese sudamerica di u paese cunnisciutu di noi cum'è a cradle di civilizazioni antichi, in particulari, i incas. Parrannu di elli, ùn hè micca impussibile di esse chjamatu a cità di Tukume in u Peruvianu "Valle di e Pirámide".

Stu complexu archeologicu unicu è assai pocu cumuni è diffirenti di l'edifizii tradiziunali di e civilizzazioni antichi. U più grande edifiziu hè Ukaak-Larga (largu - 700 m, larghe - 280 m, altitudine - 30 m). A custruzione di i primi pirámide di u cumplessu data di 700-800. AD, quandu l'Indiani di a cultura di Lambayeque riiscanu in a vaddi.

À u Cumunista archeologicu in Tucume in u Peru ci hè un museu induve pudete vede artifacti truvati in i tumbii: ceramica, ornamenti di metalli preziosi. U museu stessu hè ancu custruitu in u stilu di edifici antichi - "uakas".

Piramidi di Tukume - urighjini è funzioni

Questi abbitanti abbannunati sò stati trovi per "archeologi fioriti", chì circundavanu l'uriggini midi di l'Incas. Prima era creatu chì i piramidi sò di urighjini naturali, ma dopu li scientisti anu vintu chì sò stati custruiti da e persone. I travaglii di a custruzzione eranu brique da u fangu, seccu à u sole. Ùn ci era micca spiuzzi chjusi in i piramidi, solu da qualchi voce servitori cum'è quartieri viventi è corridors. Grazie à questu, i circh merchandise, guidatu da un etnograficu benestatu, Thor Heyerdahl, hè vinutu à a cunchiutzione chì i piramidi ùn sò micca significati à l'intaglio di i rigalli, cum'è l'Egiziani, i Mayas, o l'Aztecs. L'antica cità di Tukume, chì consistia di 26 piramidi gianti, hè stata cunsiderata cum'è l'habitat di i dii venerati da questa tribù. À a cima di a piramide sò i capi di u Lambayeque Valley.

Per un bellu pezzu, i scientifichi intriggianu picchì i rappresentanti di a cultura di Lambayeque avianu bisognu di tanti piramidi. A risposta hè stata simplificata: quandu ci era un disastru naturali, perciatu da l'abbitanti di u vallée com'è ruru di i dii, i piramidi eradicati à pocu, unu dopu l'altru, eranu abbruciati cum'è a profanati, è a custruzzione di a struttura sussurna hà principiatu.

I turisti sò attrautu micca solu a bellezza monumentali di i grandi edifici antichi, ma ancu a so storia sinistra. L'ultima piramide hè micca solu abbruciata. In più di u focu purificante, i sacrificadori di prucessione di propicià i dii cun l'aiutu di sacri micca solu. À u pedi di a piramide sacrificaranu 119 persone (principalmente e donne e zitelli), dopu chì tutti i restani abitanti fughjenu da a cità di Tukume.

Oghje, i vitturi evitariate questu valle, cunziddiu un locu malatu è chjamà "Purgatoriu". Probabilmente, a mutivu di questu hè sacrificatu umanu, chì hè stata praticata per parechji seculi. Ma i capelli peruviani, per contru, passanu i ritu magichi nantu à una base setica.

Cume si avvicina à Tucuma?

Munti La Raya, circa chì i piramide misteriosi sò custruiti, hè situatu nantu à a costa nord di u Perù, vicinu à a cità di Chiclayo . Da quì à i piramidi regitanu regularmente un bus regular, pudete pusà nantu à a strada in Manuel Pardo. In Tukuma pudete puru ottene nantu à l'autostrada Panamericana di Lima (10 ori di busu) o Trujillo (3 ori). In ogni casu, a maiò parte di u turista prefanu un modu à trasportu aereo: in avione di Lima , andarete in u valle in à 50 minuti, è da Trujillo - in 15 minuti. In più di un insegnamentu indipendente di u complexu archeologicu, pudete richà una excursione à qualsiasi l'agenzii di viaghju lucali in Tucuma.