Quante hè corta per guardà a mel?

U melatu di u fiore naturali hè un pruduttu maravigliu cù un gustu piacevule, gustu unicu è assai proprietari medichi. I apicultori, sicuru, sapè cumu guariscenà a melila. Ma cumu, induve è in quali cundizioni si tenenu guardatu per noi, perchè stu produttu meraviglianu ùn perde micca e so qualità valiosa?

Cume guardà u mel?

Hè megliu utilià u melatu in un casgiu di cerchi, u buccia d'arghjentu, u vetru o un pappagallo stampatu sicilianu. Hè bè à mantene stu pruduttu apicultura in utensili di furmatu di fagge, abbandunà, tigna, pianura o cedaru, utensili faciuti da altre tipu di legnu impartate gustu inutilevule è pocicu è gustu à i meli. Pudete, sicuru, aghjustà a melata in un dispusitore di acetat inox, l'alimentariu d'aluminiu o un tinte biancu. Ùn aghjustate micca in cuntenituri galvanizzati o di cobre, è ancu in cuntenuti di ferru negru o in ferro fundatu.

Cumu guariscenà a mel in cumpagnia?

Per priservà i pruprietà ùtule di a melella in i panelli di nuova per un tempu assai longu, avete bisognu di taglià u fugliale in pezzi chjuchi è, per allughjemu in cuntenenu limpi, ghjunti appressu a tapa. Pudete strappeghjà in celofani (micca polietilene) è aghjunghje nantu à u largu di u frettu, induve ùn ci hè micca troppu bassa a temperatura, o o mantene nantu à a bastione di u casu, in un locu friddu è scuru.

Quantu puderete guariscenze u meli?

Bonu misu sottu à e cose cuncurrente si ponu almacenà un tempu assai longu. À a listessa ora, u meli ùn pèrdite i so prughjetti preziosi, ma pò cristalizà è scuru. Meli, ancu di più d'un annu, grazia à a fermentazione per i so prupitati medicinali, sopra ferme à i varietà freschi, anche in qualchì manera sottuverle in l'apparenza è l'oliu.

Honey storage place: ellu sàviu

A meli hà da esse stati guarantiti in chjucchi è suli sizie, è si hè in glassware, hè ancu scuru, chì a luz prumove à a deteriorazione di a qualità di u melu. Literatu in pocu di ghjorni, u meli, nantu à a luce, pèrdite e so propieture curativi. In a camara induve u meli hè guardatu, l'umidità di l'aire ùn deve esse altu (micca più altu di u 80%, o megliu - 60%). Ùn aghjunghjenu micca u melatu vicinu à l'alimentariu o, sopratuttu, altre sustanzi chì anu impastanti sfrutte. Per esempiu, vicinu à l'aringa, craciun, pepivanu addevi è cusì. In a sala ùn ci vole micca (in nisun casu!) No chimichi, particularmente attivi, odori è volatile.

À quale tempura hè a melosa almacenata?

A temperatura ottima per a melighja di meli hè di 0 à +10 ° C. À minima o, inversamente, e maiori temperatu di melanu, anche si lentamente, sò assai anzi aminoati, vitamini è enzimi utili, per via di u mel, perde u so gustu eccezziunale, scuri, i so propieture curativi sò qualchi devagliu. In principiu, hè cunsigliu di guardà u melatu in a fria in petite quantità in casa. À pocu tempu, stu pruduttu pò esse almacenatu ancu in e temperature (finu à -20 ° C). In generale, se i cundizioni di almacenamiento sò settimati, u mantellu fiore naturali di stazzerà per un longu tempu senza a perdita apprezzativa di e so qualità valerita.

I cambiani in l'apparizione di u meli

Mould in mel di qualità ùn ùn sviluppassi più. Puderà solu aghjustatu s'ellu hè pumped out in una cundizione senza propria o almacenata in una stanza cun una alta humidità è a temperatura alta in un cuntenutu pocu chjusu.

Hè bisogna sapiri chì i qualità dietetichi è mediali di u melu ùn cambienu micca in tuttu durante a cristalizazioni chì si trova cù u tempu in u pratinu sustenitu. In certe volte, durante a longu di almacenamento per una massa densa, un furmatu più likuru si forma. Questu hè u casu si u melellu hè pumped early and has a little water content. Questu pò ancu succede cun un almacenamiento fairly longu di meli assicuratu cum'è u maturu, se a constant temperature di almacenamiento hè sopra +25 gradi. Per cristalizà i meli dissolviu, ci vole à calà in un bagnu di acqua, mentre chì a temperatura di l'acqua ùn deve micca esse più di 50 ° C.