Artificial honey

In u nostru tempu per cumprà u melu reale era un gran problema. Questu hè probabbilmente solu pussibule se u vostru prugramu di sapè l'apicultori, è ùn sò micca esse guarantiti. Allora ùn vogliu micca fà francà un novu per un falsu. È u meli artificiali pò esse cose da voi, è fà in i pratiche medicinali utili. Questu meli ùn portanu micca solu piacè, ma ancu benefizièghjanu, è u costu serà un centesimu.

Avà da chì solu ùn hà micca fà meli artificiali! Questu hè un tile, è l'anzianu, è l'acacia, è i dandelions, è ancu mint! Cusì dicemu di sparte cù qualcuni ricette.

Ricetta per u meadore artificiale anca cù i so mani

Ci hè dettu chì u bòdu d'abitanti deve esse tatu senza pedicels, solu picculi foglie bianchi, è per esse misurà a quantità necessaria, ci hè necessariu d'accentuà in un vasu fermu.

Ingredients:

Preparazione

I fiori culligati sò spressi in una pane, pienu d'acqua è mette nantu à un furnu.

Quandu si cuminciau a ferraghju, facemu u focu più tranquillu è ammugnu di quasi media ora. Allora a cacciammu fora di u platu è l'avete a cerveza, si ci hè questa possibilità, hè megliu da trè ore. Allora a ghjorni da volta in u colpu, fassi l'infuzione, u bagnu restante struisce ancu bè è espressu u massimu di u liquidu. Eccu ccà quì u calzu chì facemu nantu à u foglie, pour u zuccherinu è cocilu nantu à caldu pianu duranti trè ore. Assicuratevi caccià l'scuma, se si forma, perchè a meli hà da veramente trasparenti.

Dopu trè anni d'languidità, bisognu di aghjunghje l'limonu. A più impurtante hè un acidu chì impedisce a cristalizazione in u futuru, perchè pò esse spresse u zuccaru da ellu. E se qualchissia ama, pudete torcia cù un macinaggiu di carne è aghjunghje elli, da esse darà un altru savore chic. Ma à a fine hè necessariu di ternà.

Cusì, coguanu cù limonu per un'altra mitallu ora, se ne necessite filtrerà è fate in latte sterili. Quì cusì aromaticu è a melanta medica cumpone, è i sforzi passanu un minimu.

Cumu fà a melia di acacia artificiale in casa?

In a preparazione di u meli di l'acacia, ci hè un dilemma: lavà i fiori o micca lavare?

Per una banda, bisognu di ridere di u polu è di i bugni pussibuli in ellu. In ogni modu, cù l'acqua, u polene è una parte di l'oli essenziale esci da. E cun elle, è parte di u beneficu, per ellu chì tuttu hè cuminciatu. Bonu, hè à voi. Un altra nuance - l'acacia sò devi esse necessariu u biancu, perchè giallo è argentu ùn ponu micca usatu.

Ingredients:

Preparazione

I fiori fugliate cù l'acqua, cutata in cubi di limoni.

Avemu aspittatu quandu chjude è coccià circa 20 minuti. Allora lasciemu per infundirte da 12 ore, hè pussibule è nantu à u 24, se per pulisce in u refrigeratore. Allora, per una gasta in un pozzu capasti, strincianu bè u caldu.

Agghiunisce u zuccherinu è fervente per duie ore. Allora pozzu vintu à frasi sterile è anch'ella cù tene.