Rip curl

Rip curl - una di i più famusi marche di u mondu, impiegati à a produzzione di sport per u surfu, l'acqua è sporti d'invernu . Un disegnu luminoso, causando culori, l'usu di i tecnulugia d'alta tecnulugia - tuttu questu hè cusì attrattiva in ropa è accessori di sta sucità.

Storia di a Rip Curl

A cumpagnia australiana Rip curl hè stata furmata in u 1969 da dui amichi sulitanti: Brian "Sing Ding" Singer è Doug "Claw" Warbrick in u citadinu di Torquay. Ùn si trova micca vicinu da a famosa cità, attraendu quelli chì sò intantu à skating à bordu, da tutti i quelli di u mondu - Bells Beach. In prima, l'amichi organizonu a cumpagnia di produzzione di tavuletta, ma hà da aduprà a produzzione di sportwear - era u primu passu à a fama di a cumpagnia.

A storia di u nome di a cumpagnia hè pocu cumuna. Sè à traduzzione literalmente, allura "Rip curl" stands pè "Rvy! Twist! ". Hè sta inscription chì fece studiatu nantu à u guvernu amatu di u fundatori di a marca Doug Warbrick. E appressu era a seconda inscription "Hot Dog!" E ancu Dag stessu ammettiu chì ùn ci era micca un significatu profundo in i dui inscripzioni, ma era u chianu "Rwy! Turn! "Hè un modu di riflessione di u cuncettu di a marca. E so robba sò dritti per i cercadori persunanti, rumpendu i boni di a vita di ughjettu è vulete alcuni ricordi in ciò chì facenu.

Se parlemu di a filusufìa di a marca, allura hè riflessu perfettamente i dui articuli usati in i cummerciale di a marca. Prima: "A via hè infinita! Comu accumincia! "- parra di quelli chì sò destinati per a robba è l'accessori di l'azienda: eterni e sperimenti eterni, quelli chì portanu un modu di stilacciu attivu è pruvate à vede è apprendu a più pussibule. U secùsimu motu hè un esse dichjaratu nantu à l'alta qualità di i prudutti mannatu e di l'immensa cunfiducia chì i clienti l'aghjunghjenu a so amata di a marca, perchè era inventata da i veramenti prufissiunali. Soni cusì: "Made by surfers. Made for surfers. "

L'attuali attuali di sviluppu di a Rip Curl

I primi spirimintali cù a Rip Curl di riminazione sò assuciati cù u sviluppu è a migliuranza di tecnulugii esistenti per a pruduzzioni di vestiti umdi. In seguitu in a cumpagnia di l'impresa, pareva una varietà di vestiti per i sport di l'acqua, è ancu accessori. Per esempiu, i vetru è rip curl bags sò assai populari, chì ùn si sò micca distinti in forza è di qualità alta, ma ancu cun un disenicolante, un inusual design.

In seguitu, i tecnulugii sò stati sviluppati per a pruduzzioni di vesti per sporti invernali. In ogni casu, l'attuali currente di a industria di a moda, l'intaressu in modu di stiletà sana è a ghjagnira attivu, è ancu a venenu in moda di una tendenza cum'è "sport chic", hà fattu e cose di sta marca australiana interessante à una larga varie persone, nò solu surferente è diversità. I disinfettori di a marca ùn anu micca firmatu da parte, è accumincianu a fabricà vistimenti di moda per i residenti urbani attivi. Avà parechje ragioni sònniu di un vestitu o un bathing suit Rip curl, chì ùn pudere micca micca spettaggiari à i vostri amichi, ma ancu dimustrà u so corpu tutale, curtu è capacatu. Per andà versu a cità in a stagione calzone, i pantaloni, t-shirts è scarpi Rip curl sò u megliu. Dopu tuttu, a tecnulugia di a tecnulugia di u materiale elimina perfezzione umida, chì permettenu a respiru di a pelle, è u dissiminazione brillanti faciule stu casu memorable è assai stylish.

I Rip Curl Shop ponu truvà quasi tuttu u mondu. Anu ancu esse rapprisintati spessu per altri marche famosi chì ponu valdi pà i sportivi, spiaggia di caccia è surf. L'emissaries di a marca in diversi volti diventonu parechji atleti famosi. Vale di ricurdà, per esempiu, Dina Burdy, Matthew Collier, Alan Blanchard.