Moderna Boots - Spring 2016

Calzature, similar à una opira di l'arti - hè quella chì pudete puru caratterizà e stile di a moda chì si prisentanu in a coletta Spring-Summer 2016. Questu annu à u cima di u modellu Olympus, cun un ligne riguardu, cù tutti i tipi di siviglii è sguardi. Inoltre, l'amatori di l'exotichi venenu à tastallu stivelli fatti di a pelle di serpente.

Quali mudelli di stivaletti di e donne sò in moda in a primavera di 2016?

  1. Treads . Ogni ragazza ùn sà chì questu hè un attributu essenziale di u vestitori d'ogni fashionista. Ciò pudemu dite, ma questu hè un elementu assai brillanti di moda di scarpa. Diversi mudelli sò popularu stu annu. Cusì, i bootlegs puderanu pare à un calza è cuddà cù a pilucca. Altra opzione - sapori cù lapelità o cù i pleitini in u bootleg. In quantu u schema di culori, hè diversa. Questa primavera ùn devi esse teme di mostrarà u vostru mondu un state di u ziferanu fiore, brillanti: selezziunate stivali di limonu, suculente verde, cugnatu suvitatu o un colore biancu classicu.
  2. Mudelli cù stighi . I Casali di Moda Lanvin è Altuzarra prisentanu u mondu cù stufa breathtaking bellezza. Un fattu interessanti hè chì nantu à u podju ùn sò micca solu i scarpe cun un altru butinu, ma ancu e semi stivali in u stilu maschile.
  3. Boots nantu à a piattaforma . Tali mudelli sò avè acquistatu popularità. In a primavera di u 2016, in moda micca solu buttigli nantu à a piattaforma, ma ancu sandali è sabbiate. L'scala di u culore pò esse, cum'è un sanu classicu, biancu è culuritu metallicu, doratu.
  4. E braccialini . In quantu à u ghjattimentu, e moetrini moderni deve avè parechji parechji stivelli. Puderanu esse, nantu à u taccu sali è staghjunatu. A strada, un pianu nantu à u slanciatu hè sempre in moda, chì dà u calzottu qualchì scantu.

In sta modesta stagione, assai casamenti di a moda anu sorprendutu cù i mudelli non standard, brillanti è mudificati di cunnessione di stivali di u quale hè impussibile tene off vista. Se ùn avete micca rinfurzatu u to vestitevamu, da quì hè u tempu di fà fà!