Jeans di moda - veranu 2014

Jeans sò cunseutu cunziddiu a ropa più famosa in u mondu mudernu. Ma, cum'è qualsiasi altru, anu influinzatu da a moda, chì senza rigrettu d'annu à annu dicta u so règule di stile. E, anche u fattu chì u denim hè universale suficientemente, ogni stagione fa i so correccioni. Per questu causa, prupone per sapè cumu in u 2014 vemu noi vistimenti di moda di l'istati.

I direzzione principali di a nova stagione

I culleghji d'istati veramente maravigliate quelli di e donne di moda chì, cum'è a diversità è ùn sò micca paura di espertezzi attraenti. Disegnaturi prisentanu una scelta abbastanza larga di mudelli, inclusi pelle, foglie, banane, prudutti tradiziunali è i jeans, fatti in u vendito .

Orosci, chì sò assai populari stu estiu, sò sottuponuti parechji cambiamenti. E se prima eranu cchiù cume pantaloni anu à u largu, invece sta staggione mi pari più feminini, è anche certe volte più veri. A bagaglii è a brutalità di u lettuu dava un modu aggradtu à a cintina è a caduta, è a larghezza di i pantaloni hà diventata più moderata.

In quantu à a varietà di tonalità, i jeans di moda di a donna in u 2014 si sò micca distinchinu solu da a chjave dominante di u culore di l'indigo, ma ancu l'estiu palesa un spaziu di u culu riccu. Clàssicum blu si rimpiazzatu cù rosa, verde, beige, grisa, biancu è neru. Certi racoletti ancu assorbutu tutti i culori di l'arcittu, chì prumetti a staghjone avanti per esse luminoso è eleganti.

A attenzione particulare deve esse pagata à u decoru, chì hè presente in parechji mudelli. Prima, a moda è a moda sò ritornu cù rasaggiu è buchi chì eranu incredibbili assai populari di parechji anni fà. Siconda, unu di i elementi di a decorazione di i bianchi sò u denominu "patchwork". Questa decoru, chì hè un altru tipu di inserti, cunei è pezzi. In cunstante, avemu una sprezzata propria di pinturi o varenki, tornonu à noi di l'anni 80. E, sicuru, una altra caracteristica di a nova stagione serà una varietà di stampi fiurali è astratti.