L'attore di Jude Law hà starratu in un novu filmatu di Jake Scott

L'atturricu britannicu Jude Law a rappurtarii di a so participazione à u prugettu direttu da Jake Scott "A Paris di Gentili".

L'ultimi ghjorni d'uttrovi, i fanali di cinema si puderanu vedà a sicura di u Pigliu di Gentile, a seconda parte di un ambiciosu prughjettu da u figliolu di u direttore legendariu Ridley Scott. Cosa deve richiegati chì in a prima seria di "The Paris of Gentlemen", Jude Law fici un dupe cun Giancarlo Giannini. L'attuali hà sappiutu di guadagnà da a so casetta italiana ... un yacht!

In a seconda seria di u prugettu, un carlu caratteristiche cuspidu Delahaye 135S di 1935 di culore celeste è una villa nantu à u mare si stanu nantu à sta staca!

Pan o venutu?

Sicondu i termini di l'aposta, l'attore aduprà una rivoltazione grandi di l'auto retro, è dopu pruduce e four-wheeled vehicles à Monte Carlo da u Sudu di l'Italia. Tuttu di tuttu annantu à u Signore Lowe hè stata sopratuttu 24 ore.

In più di l'attuali effettu di Giancarlo Giannini, Jude Lowe è a donna chinesa Zhao Wei, i televidenti anu meravigliatu di i paisaghji magnifichi di a Costa Azzurra è l'opera di camera operatore.

Leghje ancu

Cridendu chì a film nò di a prughjettu di l'automobilisti, ùn hè micca surprisante chì i legends mundiale di "Formula 1" Mika Hakkinen è Jenson Button sò stati invitati per rottu episodicu.

L'attore di Jude Law hà riferitu nantu à u prugettu:

- Sò assai cuntentu cù a me participazione à a "Paris de gentlemen". U travagliu cù Miss Zhou è u me vechju amicu Giancarlo m'hà purtatu piacè. Puderò traspirari dopu à a rota di Delahaye 135S, è questu hè un veru sognu di qualsiasi mutandistu, - confessioné Jude Law.