Kate Middleton parrava nantu à a passione di u novu figliolu è visitate a Fundazione Place2Be

I monarchi britannicu cuntenenu per piace i so fanni cun modi novi. E si prìncipi Harry hà avà attivamente travagliendu in u Caribiu, Kate Middleton cumprise à e so dumande in Londra.

A Duchessa di Cambridge anu visitatu u museu di storia naturali

Aieri Kate era assai tensa. A matina, Middleton assistitò à u Museu di Storia Naturale, induve hà parlatu cù studienti in l'Oakington Manor School.

U mutivu d'avè era assai sustinutu: u museu envia una di e più antichi esempi - un gran skeletu di un diplomaticu - à u giru di u RU.

Dopu qualchì parechje gruppu pusitivi sò stati attaccati à u sfondate di u scheletru di u dinosauru, Kate accettò l'invitu di i zitelli è hà participatu à a pittura d'oghje è u ghjocu "Dig a diplòdoc".

E si avete fattu u travagliu di u archeologu à a duchessa è i figlioli si avvicinau rapidamente, allura avete bisognu cù u culore di i ova. Durante u travagliu, Kate hà dicisu di dì à i studienti di a fascinazione di u Principessa George:

"Sapete, u mo figliolu trè anni hà amatu dinosaure assai. George passa in tutti l'eventi rilativi cù elli. Credu chì ellu avia avutu gustatu assai. E hà ancu avutu un novu hobby: ellu à sente cunt estetichi di i vulcani è i vedi in a stampa. Allora sunnera chì un omu vi vene. Charlotte hè sempre indiferente à questu. Hè una ragazza parlante. Avà solu ùn vole di ghjucà.

Dopu à l'ova sò stampati à Kate è i studienti eranu invitati per una festa di té cun un pastellu in forma di diplomaticu. A Duchessa ùn hè micca persa è offra à cutà l'alimentazione, chì hà purtatu i zitelli à tuttu piacè.

Leghje ancu

Kate Middleton à a sera di Place2Be

Dopu ad avè parlatu cù i carusi, Kate hà cambiatu in un vestitu nìttimu eleganti di a marca Preen, cumplementa l'imaghja cù u pratendu prada in u Prada è si n'andò à a Place2Be evening, chì aiuta à i maestri è i parenti facanu à i prublemi di salute di mentali di l'adulescenti è di i zitelli.

Middleton cumunicatu cù l'invitati di l'avvenimentu, è ancu fattu un discorsu, dicendu queste parole:

"In questa chambre i citadini attraversu chì aiutanu à i zitelli copie cù i prublemi mentali. Sì senza elli, i nostri zitelli ùn riceveru micca u sustegnu putente è a so vita soffrenu in periculu per ogni ghjornu. Hè assai impurtante chì l'aiutu à i zitelli partenu da esse furnitu perchè più possibili, perchè u so avvene dipende da questu. Se u vostru zitellu hà un prublema simili, ùn anu micca avellu a varghezza è oculve. Ogni noi, in un certu u tempu, necessitevanu aiutu, è ùn ci hè nunda chì preoccupa.