Cumu puderaghju aduprà a cucina?

Forsi a vostra muneta di cucina era compru 10-20 anni fa. Una volta, di sicuru, era bella è modica, ma ora ùn hè micca cum'è prima. Per cumprà un novu capicucinaru in cucina, ùn avete micca riunatu i soldi, ma vogliu vulete aghjurnà u disignu di a cucina. Allora unu hè stata manera: per aghjurnà a cucina setjata cù i vostri mani. Avemu una classa maestra annantu à questu tema.

Master class

Per rimaneghjanu attacà u fuscaldo in ogni situazione. L'unica condicioni - deve esse di legnu. Creà una nova decorazione di a nostra cucina setjata cù i nostri propri mani saranu in a tecnica di cracchione. Sta teknika hè esiste per a dicurazione di qualchi ogetti. À u stessu tempu, i cracke petite (craquelure) sò creati nantu à a superficia cun l'aiutu di un compostu spiciali, chì dà u pruduttu un effettu di l'antichità. Stu crescenu hè unu di i listessi di, per esempiu, l'estilu francese di Provenza . In a classa maestra, vi fighjemu cumu aghjurnà a cucina sorta cù i vostri mani, cù un craquelure di un passu.

Per u travagliu avemu bisognu:

  1. Prima di principià, tutte e superfici di u fossu si deve esse sbuchjatu di u fugliale di carta, dopu chì sguassate tutte e pensi. Allora aghjunghje tutte e superfici di armaghji cù una pintura d'oru. Innota chì sta pintata sirve com'è una capa base. Sì pettite nantu à a lace, l'effettu di l'antichità ùn site micca travagliatu: u pittura ùn deve micca i crache necessarii.
  2. Sece a pintura à u statu di "non pegatinadore", quandu si tocca a superficia di u pintu ùn si ferma, ma à a fine ùn si pò assicurà. Ora cuminciamu à appricà u vernice lacquer. Ci hè un sicretu sicuru: in nisun casu pudete cunducere un pezzo doppiu in u stessu locu. Sece a lacquette longu quantu indicatu ind'è l'urdinamentu. Per un siccaru più veloce, un capeddu di vernice pò esse assicuratu cun un secadoru. Puderanu a varnita di u vernice ancu à l'statu "pegadiziu non fugliale".
  3. Coperà issa tutte e superfici di a nostra casata di cucina cun pintura acrílica blava. Fate megliu cù un sciccareddu largu di sintesi. I cracke nantu à a superficia sarà accuminzatu quasi sùbbutu doppu u tisu.
  4. Avemu a tinta. Dopu questu, fiscale cù un vernice matte, appricatu in dui o trè pilastri. Questa vi permette di mullà u vostru mobiliu novu. Se ci sò qualsiasi elementi di decoru o esculputi nantu à a superficia di l'armarii, pudete enfatizà cù un pruduttu di eliminà a capa di u pintu.
  5. Ora pudete torcia in u locu di u manicu. U nostru ghjornu in cucina hè prestu.

Comu pudete vede, pudete restituurà a cucina cuncettata cù i vostri mani, invece, questu ùn deve micca bisognu di una maestru especial. Fate tuttu cù cura è cunsigliu, è avete un settore di cucina ghjucateghjammi nova chì vi serve più di un annu.