Cumu libri di i pulatorii?

Iffrinu di u giardinu sò un "invitatu inviolitu" in l'arbureti, l'arbureti, i greenhouses, questa pratica hè spessu locu in i pianti di a casa. L'àfuri di i pianti sò micca insicurati, hè un prublema reali. A pesti sucalla zuccherinu da i ghjorni, foglie, i fiori è rizzi. In più, u pulguti pò tolerà e infizzioni virali chì facenu a furia nantu à e foglie, chì debilitava serenu i pianti. I fiurini torci è ponu giallu, u filu di u filu. L'allocation of aphids contaminate a superficia di e foglie, è questu disrupte a vita normale di e piante è pò ancu guidà à a so morte.

Scaricate i pesti

Cumu libri di i pulatorii? Sta dumanda hè dumannatu micca solu per l'agronomici è l'attori di a prutezzione di u fiore, ma ancu da parechji ghjardineri amatori, i propietari di l'invernamentu è i amatori di a pianta. A distruzzioni di pulìfichi ùn hè micca un fattu faciule. Truvate un rimediu efficae à i pulatorii, è ancu di quelle chì ùn faci micca pienghjenu i pianti sò assai difficili. Prutje a pianta à i pulatorii in parechje manere.

Certi appruntate è utilizate infuzioni è / o caldi di e cultivati ​​è i pianti salvatichi chì pussede prupietà insecticidi. U casu hè u patata è u cimi di tomate, a cipolla, l'ajonciu, i pimi amare, spurge, celandine, dandelion, u tabacco è altri pezzi. A natura ecoluggia di ei facilitamenti ùn si provoca dubbienza, ma a so efficacezione pò esse pruvata à a prublema. Molti jardinieri reportanu una effecenza suffirenziu di rimedii naturali, è, sicuru, u so usu hè casi sicuro per l'omu chì ùn si pò micca dettu nantu à i chimichi.

A prevenzione hè megliu cà cura

A prutezzione preventiva contra puliti nantu à a pulitura di i pratiche cù infuzzioni è decucchieri di e diverse erbi pò esse assai efficace. Per incrementà l'effizzioni di i prudutti di such produzioni in l'infuzzioni di vegetali è a decocu, aghjunghje una solu sulidu di sapone di bugie (in quantità chì hè quantità) è un pocu oliu vegetale. A suluzione intesa u zuffa chì cuntene naturali di insecticidi, quandu sprazioni, crea una fila fina di parti di i pianti, chì dopu à un pocu tempu ùn hè senza purga da a pioggia è a rega. Hè ricivutu di ripetiri u trattamentu parechji volte cù un intervallu indispensabile (ghjorni 2-3). In generale, a spraying a prutezzione deve esse ripetuta da u mumentu in parechji volte per stagione. Di sicuru, e foglie ùn devenu esse continuamente sottu sta film, hanu bisognu di respira.

Spray plants properly

I parcorsi sò spurtati in tale manera chì a suluzione accupa abbastanza annantu à a parte trasversale di a foglia (in particulare, ci sò pulanti è "grazii"). Hè assai impurtanti per ùn esse tandu cù i primi aspersi in a primavera, per ùn avè à donne à i pulatorii l'oppurtunità di pruduce una massiva pupulazione di e piante. Hè cunsigliatu di altirnule solu suluzione insecticida per ùn esse aduprati à i pulatorii. U troncu di l'arburu deve trattatu cù calce o di fluidu di Bordeaux - din reduci ancu a probabilità di infezzjoni da decadenza.

Ogni modu di cummattiri u funziunamentu

Un agente preventivativu efficae chì hè protetta a pianta di i pulugieri hè a pruduzione sistematica di fertilizzante naturali di potachja à u tarrenu in a forma di foglie di legno. In a primavera (è hè pussibule in u vaghjimu), per ogni àrbulu, quarchi a quantità di fustu di legnu, immediatamenti dopu questu hè necessariu di fà una cava di a tarra. Hè tamantu assai impurtante per sguassà e disposte di i lupi in una manera puntuale (pulifichi ponu passà da e bramosu). L'attenu deve ancu avè esse pagatu per u contru à l'annate negra, chì ponu stabiliscerà una simbionu stabile cù u pulgettu di giardinu. Ants pò cumparse larvagni aphid e "addevu" adulti, prutegginu di l'altri insetti. Plantate quelque di i vegetali (i cipolla, l'ajonch, mint, allu salvaticu, aneta, cilantru, etc.) in u centru di l'arbureti è l'arbureti impediscenu ancu infestazione di decadenza è, in più, attrae insetti chì distruttentenu pulfichi. Ci hè ancu metudu chì attruranu i pesti petite chì mangianu pulughei.

Sì tutti questi ùn aiutanu micca, per esempiu, ùn hè micca male per rimpiazzà a pianta infecta o cumprate usà insetticidi chimichi.