Plantendu i frutti in primavera

Ùn hè micca sicretu chì a cheriessa adore a persistenza è a so trasplante in a primavera hè solu in casi maiori. Ma di sbarcà un novu arburu, compru in u nursery, ùn hè micca cusì difficiliatu. Ci hè parechje regule fundamentale chì guarantiscenu u risultatu di i vostri azzioni: a preparazione di u mischinu, a bona rossa, a sfruttamentu cumunu. Avemu bisognu di l'intricacies di tutti i tri punti sottu.

A preparazione di u soli in primavera quandu si speranza cheri

U tarrenu ùn ci piace micca in crescente, preparanu da parechji settimane è ancu mesi ùn sò micca sempre bisognu. Avemu da principià a travaglià in u vaghjimu. Per fà questu, avete bisognu di cavallu un site seleccionatu pè a piantina, è fate un cumplessu complexe di fertilizante, ùn si scurdanu di l'organici cù i minerali. Certi urtulani sustiniennu chì u correctore di ciliegie in a primavera hè pussibile solu dopu chì a tarra hè stata calce. Eccu tutta a cosa dipende nantu à u tipu di terra in a vostra zona: idealmentu, dopu a travaglianza, a reazione hè stata quasi voglia com'è possibili à u neutralu. Ma ùn ci ne sarà micca moltu di prughjetti di u vaghjimu, è per sicuru d'avè bisognu à aghjunà u fertilizzante in primavera, sia in u traspuranimentu è a pianta d'un ghjovanu cherry tree. Dopu à u pit in pattore, intruviemu humus, compost o turf, ma micca sugliu. Hè aghjunta ancu superfosfati. Ma tira solu u polludu in u piticu ùn hè micca corretu. Scaricate un fossu, è ponu a culmu di u territoriu solu di u fondu. Quandu u fossu hè prestu, pudemu installà una attrachju in questu, è ghjughjenu à circondu ghjunghjenu una petite culletta da una mistura di fertilizzanti è di u tarritoriu superiore.

Circa un paru di settimani prima di u disembartamentu, avemu un preparatu un fossu in questu modu. Questu hè u primu puntu in a quistione di cumu per fà una ciliegia in a primavera. Perchè l'imbarcu devenu solu un postu prima di u bugiu, tutte sse attività di primavera si sontu aprile.

Comu a pianta un cherry in a primavera?

U duminiu hè prestu prestu è aspetta per a piantina. Prima di cultivà i più criticu cunsiderà a pianta cherry. Se e razzi sò stati danucchiati, i tagghiati à un locu sanu. Questu hè ancu s'applicà à rimesse. Cumprate una ripicca vi farà longu prima di u pattu propiu, cusì à u tempu duvia esse prikopat.

Immediatamente prima di cultivà l'arbre nantu à u so postu permanente, i radichi sò dipped in u dung beetle. Scurrivenu ancu chì u collu straccu devendia necessariu à u livellu di u locu, per quessa, quandu scorri à a fossa, ricorda di a so prupietà per lavande. In solitu, sta subsidenza hè di 3-5 cm.

Quandu si prisintà guasi in a primavera, stabilisce l'arburu in un fossu, rinfriscerà e radiche è cumincià à cumene cù a capa di u latu. Allora scopre tutte sse cose cun dui cagani di acqua, è scuzzulate cun turba o humus da quì sopra.